• young love

Bra och prisvärd videograf nära Stockholm?

Hej,

Jag letar för tillfället efter en duktig videograf i Stockholmsområdet och undrar om ni kan rekommendera någon (eller avråda någon för den delen).

Tacksam för all hjälp!

• Svar på tråden Bra och prisvärd videograf nära Stockholm?
  • lottis77

Kolla www.jonaldi.com. Fina kort och här får man alla bilder högupplösta på cd så man kan välja själv var man vill framkalla dem. Man väljer också själv vilka kort man vill att han ska redigera. Jag har fått ett mkt bra intryck av honom.

• jisberg

Jag säger bara Tommy Nybom. Vi hade honom nu när vi gifte oss den 4/4 och han tog så fantastiska bilder. Helt otroligt mycket känsla i alla bilderna. Jätteduktig, trevlig och väldigt prisvärd.
    Rekomenderar verkligen honom. Han har annons här på BT.

• DarkBrideInWhite

Vi har valt leanderfotograf - www.leanderfotograf.se
    Jag tycker han har otroligt fina bilder, dessutom har han väldigt bra priser.

• acute

hej!

jag kan rekomendera özgur från www.fotockholm.se. han är duktig och snäll och hade mycket talamod när det var jätte stressig. ni kan kolla på hans websida och se den nykommande bröllopsbilder (aura och tomas). vi var ganska nöjda på bilderna.

• Taha

Intressant att Özgur alltid rekommenderas av brudar/brudgummar som inte har någon presentation, galleri, gästbok etc.

• young love

Tack för alla tips! Tar alla dessa fotografer även emot filmuppdrag? Eller andra tips på någon, i Stockholmsområdet, som kan filma på vårt bröllop?

• acute

hej taha!

om du tycker att det var intressant att vi rekommenderar honom att vi här ingen presentation eller sånt, kolla bara på han websida för det var vi som på hans websida.han frågade oss om han kan lägga vår bilderna på hans websida och vi så ja.vi var ganska nöjda att vi fick så många fina bilder på ett riktigt bra pris.

Svar på tråden Bra och prisvärd videograf nära Stockholm?