Calligraphen?!
Har letat här + googlat om erfarenheter av Calligraphen. Har hört både ock. Dels att det blir väldigt bra men också om dåligt bemötande och länga väntetider. Någon som har erfarenhet av dem??
Har letat här + googlat om erfarenheter av Calligraphen. Har hört både ock. Dels att det blir väldigt bra men också om dåligt bemötande och länga väntetider. Någon som har erfarenhet av dem??
Jag har beställt massor med grejer av dom till vårt bröllop, o jag har tyckt det varit bra. Den ena beställningen hade vi tom dagen efter!
Fast nu har jag beställt via internet o inte via telefon så nåt direkt bemötande vet jag inte så mycket om..
Jag är supernöjd!
En erfarenhet från mig hehehe
Vi beställde alla våra saker från dom och är super nöjda.
Snabba leveranser och vi fick ett väldigt bra bemötande av dom både via mail och telefon ..
Så då fick du ett till positiv erfarenhet :)
Har precis beställt en del till vårt bröllop, men via nätet så jag vet inte ännu med lev tider osv.
Återkommer med vidare info.....
Jag har oxå beställt via internet men snabba leveranser och välgjorda kort har det varit. Är supernöjd med allt som vi hittills har köpt därifrån.
Har beställt och det gick fort att få hem sakerna och det var rätt grejer jag fick så jag är väldigt nöjd.
Här har det också bara varit possitivt och har beställt 3 gånger..
Beställde våra inbjudningskort och lite annat smått från Calligaphen. Jag är väldigt nöjd. Bra mailkontakt och snabb leverans. Har beställt två gånger där ifrån.
Vi beställde också våra inbjudningskort därifrån. Vi hade lite funderingar och fick snabba och professionella svar. Korten är underbara och kom snabbare än utlovat. Snyggt!
Vi beställde från dem förra veckan och fick hem sakerna samma vecka. Vi beställde servetter med våra namn och en banderoll. Vi är jättenöjda - riktigt fina servetter blev det :)
Vad roligt att höra att alla som skrivit är nöjda! Då känns det genast bättre. Ska beställa präglade kort och hoppas att det funkar för jag behöver dem snart...
Även jag jättenöjd supersnabb leverans!!
Jag kollade på mina kort på calligraphen och trodde dom var billigare men eftersom texten inte ingår blev slutsumman dyrare så jag beställde mina på
www.kortdesign.se
Är jätte nöjd.
Kram Eva
Nu är det ingen återvändo längre... beställde för en stund sedan inbjudningskort, konvolut till vigselprogrammen festprogrammen och tackkorten samt placeringskort med tryck, ballonger och servetter till mottagningen. Det hela (so far för det kommer att behövas inlagor till programmen och passepartouter till tackkorten (och foton från fotografen...) gick på ca 5500 kr samt kuvert, snoddar med mera så jag blir alldeles iiihhhh när jag tänker på att "bara" trycksakerna kommmer att närma sig 8-10 tkr. Försöker undertrycka känslan med att "man ska väl bara gifta sig en gång...??!!"
Nu hoppas jag att det ska bli bra dock.
Jag tog hjälp av dem med inbjudningskorten... Jag har bara gott att säga om dem faktiskt! jag hade t o m egna kort som vi köpte på semester i Toscana, och det var inga problem att få hjälp med att trycka dem...
Dessutom var de jättebra på att skicka utkast med jämna mellanrum!
Vad gäller att det tar lång tid, kanske kan bero på lite hur belstningen ser ut hos dem? Det är ju upp till var och en att kontakta dem i god tid... jag rekommenderar dem iaf varmt!
Nu har inte vi beställt några trycksaker därifrån utan askar bl.a. Jag beställde på tis kväll o på torsdag hade varorna kommit, så jag är supernöjd.
Vi använde caligraphen till våra inbjudningskort, där det blev ett fel i tryckeriet, men var absolut inga problem med att få nya kort och kontakten var snabb och proffsig. Vi (jag) glömde den sista siffran i kortnr (då de stod för returfrakten) så en vecka senare kom ett litet rosa kuvert med 34kr och en liten lapp. Himla gulligt tycker jag.
Beställde för 2 veckor sen bla inbjudningskort. Fick dem på ca 1 vecka. Tycker det är himla snabb leverans :) Snabba mail svar har jag också fått om jag undrat över ngt.