• 28 Aug

Breda brudskor med rundad tå?

Jag vill INTE ha spetsiga tår för drar 42 i skor och ser ut som en häxa Utan vill ha rundad sluten tå. Sen behöver jag breda skor för är en ankfot. Kan inte ha massa "hårda" delar ovanpå foten heller för har hög fot. Var tusan hittar man en sko som stämmer in?

• Svar på tråden Breda brudskor med rundad tå?
  • 28 Aug

Och tillägger: Ska ej vara med hög klack utan låg bred

• Pingst09

Är det länge kvar tills ni gifter er? annars kan ju måttbeställda skor på matilsasfest eller pernillasbrudbutik kanske vara nåt... Där kan man i stort sett bestämma själv hur skorna ska se ut..

• Juni2009

TS
    ja kolla på pernillasbutik.se

Jag var inne nyss o ska bställa snart.

Dä finns olika storlek,modell,färg, klackhöjd att välja på.

Lycka till!

• Juni2009
    Juni2009 skrev 2009-04-04 10:14:50 följande:
    TSja kolla på pernillasbutik.seJag var inne nyss o ska bställa snart.Dä finns olika storlek,modell,färg, klackhöjd att välja på.Lycka till!
    Förlåt fel av mig!

Det ska vara pernillasbrudbutik.se
  • MulleNuh

Skulle just skriva pernillas sida!

Superbra!!

Juni2009 skrev 2009-04-04 10:14:50 följande:
    TSja kolla på pernillasbutik.seJag var inne nyss o ska bställa snart.Dä finns olika storlek,modell,färg, klackhöjd att välja på.Lycka till!
  • 28 Aug

Tack för tipset men bara smala klackar Kan jag inte gå i.

• 28 Aug
    therese182 skrev 2009-04-04 10:40:00 följande:
    www.have2have.se köpte mina där.
    Massa fint men såg låna ut i tårna? *letar om de har 42*
  • Sååå lurade

Fast det gå at beställa melodyskor ( de som pernilla har i sin shop)jag har köpt samma skor fast från en kinesisk hemsida... De skräddarsyr skorna...

www.duosheng.cn/fen/bride%20shoes.html

kolla här får du se...
    28 Aug skrev 2009-04-04 10:32:33 följande:

Tack för tipset men bara smala klackar Kan jag inte gå i.
  • Sååå lurade

sonen posta innan jag var färdig... man kan fixa med valfri klack och klackhöjd skulle jag skriva...

• MV85

Sååå lurade skrev 2009-04-04 11:31:41 följande:

Fast det gå at beställa melodyskor ( de som pernilla har i sin shop)jag har köpt samma skor fast från en kinesisk hemsida... De skräddarsyr skorna...www.duosheng.cn/fen/bride%20shoes.html kolla här får du se...28 Aug skrev 2009-04-04 10:32:33 följande:
    Åååååååååååå tack! Vilken underbar sida! Har tittat på skor i ett par månader men inte hittat några o där var de! Perfekt!
  • Pingst09

Jag har köpt från matildas fest och har en låg kilklack som är lika bred som skon, rundad tå.... Kolla mitt galleri!

• Sååå lurade

va roligt. Detta är exakt samma skor som pernillasbrudbutik.se och matildasfest.dinstudio.se har. Jag har beställt totalt 4par skor därifrån till mig och min mamma och syter och vi är supernöjda...

Tycker man att det blir krångligt att beställa via denna hemsida så kan säkert tjejerna som säljer dessa skor hjälpa dig om du känner dig osäker...

Skorna jag har beställt har kostat 416-473kr paret inkl frakt...
    Det kan ta upp till en månad att få dem.

Vilken sko blev det föresten?

MV85 skrev 2009-04-04 11:36:23 följande:
    Sååå lurade skrev 2009-04-04 11:31:41 följande:
    Åååååååååååå tack! Vilken underbar sida! Har tittat på skor i ett par månader men inte hittat några o där var de! Perfekt!
  • MV85

Sååå lurade skrev 2009-04-04 13:15:21 följande:

va roligt. Detta är exakt samma skor som pernillasbrudbutik.se och matildasfest.dinstudio.se har. Jag har beställt totalt 4par skor därifrån till mig och min mamma och syter och vi är supernöjda...Tycker man att det blir krångligt att beställa via denna hemsida så kan säkert tjejerna som säljer dessa skor hjälpa dig om du känner dig osäker...Skorna jag har beställt har kostat 416-473kr paret inkl frakt...Det kan ta upp till en månad att få dem. Vilken sko blev det föresten?
    www.duosheng.cn/shangweb/xihun/009.html blev det, fast i vitt så klart
    Hittade en helt underbar klänning hos dem oxå som jag funderar på att beställa... men känns lite otäckt att beställa klänning från ett ställe som jag inte har några referenser till...
  • Sååå lurade

Jättefina skor. Själv har jag motsatt problem, har så smala fötter att inget sitter kvar om jag inte kniper med fötterna så jat beställde sko med rem istället.

Ja jag har ingen aning om hur det är med klänningarna. Själv har jag beställt klänningar från www.1koo.com och www.littlecoral.com Den senare tycker jag hade bäst service faktiskt och tärnklänningen jag beställde åt syrran var så jäkla välsydd och stabil fast den var axelbandslös. Önskar jag hade skickat efter min brudklänning där också...

• MV85

Jo, det är ju lite svårt att veta.. har varit inne på att beställa från sheshopping, men kan ju alltid vända mig till dem o be om prisförslag på den klänningen med de ändringar jag vill göra.. Då blir det ju inte rakt av kopierat heller utan den blir en egen design för dem... Inte för att de har några betänkligheter med sådant men *s*

Svar på tråden Breda brudskor med rundad tå?