• wowwhatagirl

Jag har bestämt mig för att fria!!!

Nu e beslutet taget, ringarna (well iaf min) beställda och hotell/aktiviteter bokade för påskhelgen!

Någon som har några goda råd/tips inför den stora kvällen?

Jag är ingen "Svensson tjej" och känner heller inget behov av att göra de traditionellt så here we go...

Han vet att vi skall bort och att han ska ordna hundvakt heheh

E jag GALEN?!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-02 15:48
    Nu e beslutet taget, ringarna (well iaf min) beställda och hotell/aktiviteter bokade för påskhelgen!

Någon som har några goda råd/tips inför den stora kvällen?

Jag är ingen "Svensson tjej" och känner heller inget behov av att göra de traditionellt så here we go...

Han vet att vi skall bort och att han ska ordna hundvakt heheh

E ja galen?

• Svar på tråden Jag har bestämt mig för att fria!!!
  • Hemlig2009

Klart du inte är galen, det är ju jättekul!!!

• mammabruden

hej, klart du inte e galen, det är jättekul. Jag friade 20/2 o vi gifter oss den 1/8. Det var roligt att planera sen blir det ju lite tokigt när man har en liten kille som först ska gå och sova, men det gick enligt planerna. Lycka till!!

• dfk

Galen är du inte!, kanske kär och galen i en härlig anda!!
    Lycka till nu!

• DarkBrideInWhite

U go girl! Inte galet alls, bara underbart och kul! Stort lycka till!

• X50S

Go for it! Jag friade själv på valborg förra året. Annars får man ju vänta ihjäl sig på dem. ;) Vi bryter inte traditioner! Vi skapar våra egna!

• Vid havet

Klart du inte är galen! Här är en tjej till som friade, på vår 2årsdag i februari förra året. Låter som en fantastisk helg!

Spännande!! Lycka till och berätta hur det gick sen.

• wowwhatagirl

Ja börjar bli nervös o tänker mkt på detaljer...

Har iaf hittat vad jag skall ha på mig men sen e de nit.. hehe

I hopp om att det skall falla sig naturligt så får de änsålänge vara oplanerat!

• Robina67

Jag säger Härligt!!! Som sagts i ett inlägg, man kan få vänta ihjäl sig annars
    Jag friade själv til min man, den 8 mars förra året, och vi gifte oss 20 sept. Helt underbart!!! Lycka till!

• wowwhatagirl

Hej igen...

Då var det väll dax att avlägga rapport!!

Jag hade ju själv planerat en resa för oss som min sambo ej viste vart den ledde. Vi åkte till Underbara Bomans i Trosa!

Njöt av underbart väder ett fantastiskt rum, middag och bad!

Kännde inte att tillfället var rätt förens "tidigt" nästa morgon, så 9.45 när frukostmagen började göra sig till känna så tog jag mig i kragen och vågada hoppa...fråga

Fick ett ganska chockat ansikte till svar, men ett glatt sådant! Han tyckte det kom hem oväntat men det blev ett JA och nu sitter ringarna på plats och allt känns änn bättre än de redan gjorde innan!!

Så nu disskuteras bröllopstyp o datum hej villt både av oss, släktingar och vänner!!

Helt rätt och jag är glad att det var JAG som tog steget så jag oxå fick "my perfect ring" heheh ÄLSKAR den!

Kram alla!

Kim

Svar på tråden Jag har bestämt mig för att fria!!!