• TEB08

Hjalp! Overraskning pa forsta brollopsdagen

Vi firar snart var forsta brollopsdag och jag skulle vilja ge/ordan nagot speciellt for min underbara make. Tyvarr saknar jag helt inspiration for tillfallet och kan inte komma pa nagot bra (eller daligt for den delen - det ar helt stopp!).

Nagon vanlig sjal har som kan hjalpa till? Nagon som har nagot bra forslag?

Tacksam for alla ideer.

(Var brollopsdag i era hander - kanske en ny programide for TV3.... )

• Svar på tråden Hjalp! Overraskning pa forsta brollopsdagen
  • JustMeAndMyLove

Dyr eller billig grej? :) Annars är ju just upplevelse-presenter nått jag älskar att både ge och få!

• TEB08

Inte for dyr (behover spara till huskop), men har samtidigt fatt en hyfsad bonus (nej jobbar inte pa bank....), sa kan fa kosta lite grann.

Upplevelser ar alltid en bra ide. Far undersoka vad som finns i omradet. Vilken ar den basta upplevelse-presenten du fatt/gett?

• JustMeAndMyLove

Jag gav min förra flickvän falskärmshoppning när vi firade 1 år :) Ett sånt där tandemhopp!

Min nuvarande sambo gav sin mamma chansen att klappa vargar på Kolmården och hennes pappa fick tidigare chansen att uppfylla sin dröm om att få flyga hellikopter!
    En gång gav M sina föräldrar en spa-weekend med, tror det var på deras 10 årsdag!

Och nej ingen av oss är rika utan det är sånt som man sparat till länge och som många gått ihop med att betala (ja inte tandemhoppet då)

www.upplevelsepresent.se/sv/

Den här sidan gillar jag!

• TEB08

Eftersom vi bor in England kan det bli lite svart med upplevelser i Sverige, men ska kolla websidan for inspriation. Tack!

OT - ar lite distraherade pga G20 protesterna har i London. Kollar konstant pa nyhetssidornas lopande rapportering. Det verkar annu tamligen lungt (tydligen nagra krossade fonster och forsok att ta sig in pa ett bankkontor), men det kanns som stamningen haller pa att bli mer hatsk. Jobbar just utanfor the Square Mile, men har fortfarande manga vanner och fd kollegor som jobbar kvar i City.

• TEB08

Tooticki - grattis i forskott (vi firar tva dagar senare). Fin dekoration - hur stor ar den?

• ElinPierre

Gav du honom något i morgongåva? Nån anspelning på det kanske?

Eller om du inte gav honom en secret box kanske det skulle vara något...

• JustMeAndMyLove

Ush, inte kul alls att vara i London nu kan jag tänka mig :s
    Blir så förbannad på sånt där, vad tror de att de uppnår med att skada "kostymnissar" och krossa fönster? Annat än mer utgifter för landet?

Fy, hoppas ingen skadar sig

TEB08 skrev 2009-04-01 14:54:28 följande:
    Eftersom vi bor in England kan det bli lite svart med upplevelser i Sverige, men ska kolla websidan for inspriation. Tack!OT - ar lite distraherade pga G20 protesterna har i London. Kollar konstant pa nyhetssidornas lopande rapportering. Det verkar annu tamligen lungt (tydligen nagra krossade fonster och forsok att ta sig in pa ett bankkontor), men det kanns som stamningen haller pa att bli mer hatsk. Jobbar just utanfor the Square Mile, men har fortfarande manga vanner och fd kollegor som jobbar kvar i City.
  • Tooticki
    TEB08 skrev 2009-04-01 14:55:24 följande:
    Tooticki - grattis i forskott (vi firar tva dagar senare). Fin dekoration - hur stor ar den?
    Tittskåpet är litet, kanske 12x12 cm.
Svar på tråden Hjalp! Overraskning pa forsta brollopsdagen