Någon som blivit lurad idag??
Inte jag ännu vad jag vet!!
Inte jag ännu vad jag vet!!
Undrar just vad media hittar på för skämt idag? Någon som har sett/läst/hört något?
Inget!!
bongen80: I GP står att kommunen börjat bygga pariserhjulet på pontoner för att kunan undkomma bygglovet, och flytta litet på det om de inte får bygglov.
DN skriver att man kan köpa VIP-kort i tunnelbanan och garanteras sittplats, fika och tågvärd.
Dottern 5 år ropade att trädgården var full med vildsvin!! hihi
Här i Östersund är det förbjudet för politikerna att skoja idag
I östersund stod det även att barnen inte får något sommarlov =)
I NT stod det att dom skulle ta bort ett hus mitt i stan för att göra ett torg till, sjukt dåligt skämt.
Annars har jag faktiskt inte hört nått...
Min M2B sa i natt vid 00.20 att han hade tappat sin förlovningsring under dagen. Jag gick dock inte på det eftersom han drar sånna "skämt" hela tiden
Somliga straffar Gud genast! :O
Gick ut med hunden och blev ANFALLEN av en aggressiv skata. (!) Jag skojar inte, den skrek för full hals, sprang mot oss med sänkt huvud och försökte bita mig i benet! Både jag och hunden höll på att göra på oss :P
Skitläskigt!
Jag vet inte om jag har blivit lurad eller ej...
jag fick ett mess för en stund sen från en tjej som kommer på bröllopet. Det stod typ vanliga tja läget, sen stod det: Kommer du på zeddys möhippa det datumet? (det stod ett datum, en vecka efter att jag trodde att det skulle vara...)
Hmm, fan va trist tänkte jag. Så jag skrev tillbaka typ, nu tror jag att du skickat fel.. Men kanske är det ett skämt??
Då skriver hon tillbaka att ja man kan nu aldrig vara säker!!
Åh, va jobbigt tycker jag. Ringde till min sambo och berättade. Han verkade inte veta vilket datum det skulle vara..
Hoppas att hon skojade, jag vill ju inte veta vilket datum det ska vara!!
I NyaWermlandsTidningen stod det att efter nästa höst ska det bli förbud mot viltjakt i hela länet- i minst 10 år!! Hehe..
Och här som varn och varannan är jaktfanatiker...
Läste i tidningen att SL skulle börja ta mer betalt för de som vill bli VIP-kunder. Dessa skuller sedan få förtur till sitplatser etc på tunnelbanan.
Jag hoppas innerligt på att det är ett aprilskämt. ;)
Ah, jag så det i DN... jag hoppas också att det är ett skämt :) Man skulle också få förtur i kön till bussen haha, kan tänka mig vilken fight det skulle bli.