• mariav15

    Från kyrka till fest - vintertid

    Jag och min tilltänkte har stiltje i hjärnan för tillfället. Vi ska gifta oss i jan 2010, förhoppningsvis kommer det inte vara snöstorm och -20 grader, men man vet ju aldrig!?

    Hur som helst undrar vi om ngn har en bra idé hur vi ska ta oss till bröllopsfesten som är 1,4 km bort? Våra gäster har vi faktiskt tänkt skicka iväg till fots, med facklor i händerna (kommer att bli jättemysigt). Bilar finns för de som inte orkar/vill.

    Vi funderade på hundsläde men slädarna ser så smala ut (och man vill ju inte sitta i en varsin). Häst m vagn är jättefint, men det blir lite för mycket "Gösta Berlings saga" för mig.......
    Som det ser ut idag tror jag min m2b får skjutsa mig på en sparkstötting, fast då blir jag kall och han alldeles svettig. Kanske inte nån bra idé iallafall.

    Vi gillar både snö och kyla och skulle vilja utnyttja årstiden så mycket som möjigt, så att åka någon häftig bil är inte direkt vårt förstahandsval.

    Är det någon, snälla, som har något tips?

  • Svar på tråden Från kyrka till fest - vintertid
  • mariav15

    Tack för förslaget, de få ggr jag har åkt skoter har jag älsat det. Men jag tror inte jag vill göra det från mitt eget bröllop i fina bröllopsklänningen. Det bullrar och luktar för mycket 2-taktsolja. :)

  • mariav15

    Tack för förslaget, de få ggr jag har åkt skoter har jag älskat det. Men jag tror inte jag vill göra det från mitt eget bröllop i fina bröllopsklänningen. Det bullrar och luktar för mycket 2-taktsolja. :)

  • mariav15

    Tack för förslaget, de få ggr jag har åkt skoter har jag älskat det. Men jag tror inte jag vill göra det från mitt eget bröllop i fina bröllopsklänningen. Det bullrar och luktar för mycket 2-taktsolja. :)

  • mariav15

    Tack för förslaget, de få ggr jag har åkt skoter har jag älskat det. Men jag tror inte jag vill göra det från mitt eget bröllop i fina bröllopsklänningen. Det bullrar och luktar för mycket 2-taktsolja. :)

  • mariav15

    Sorry, datorn hängde sig och tryckte på spara som en galning..

Svar på tråden Från kyrka till fest - vintertid