• burnisen

Gästbok!?

Hur har ni gjort era gästböcker? Jag tänkte göra en egen design men har fått hjärnsläpp, och idetorka, någon som har en ide att dela med sig? Gärna en bild med

• Svar på tråden Gästbok!?
  • Sååå lurade

Tänkte du utsida eller insidan?

• Sååå lurade

ska du göra en helt egen bok eller köpa en färdig att dekorera?

• älskarlivet

Vi har köpt en bok som heter Vår Bröllopsbok, där det dels är en gästbok och dels så finns det en massa sidor för oss att fylla i och sidor där man kan klistra in program etc..

• burnisen

Den har jag hört talas om, men jag skulle vilja ha en som matchar resten av vårt tema. Roliga grejer dock i Vår Bröllopsbok

älskarlivet skrev 2009-03-27 15:32:09 följande:
    Vi har köpt en bok som heter Vår Bröllopsbok, där det dels är en gästbok och dels så finns det en massa sidor för oss att fylla i och sidor där man kan klistra in program etc..
  • burnisen

Insidan har jag nog kläm på (men förslag tas tacksamt imot, det kan ju finnas bättre ideer ) Det är utsidan jag skulle vilja göra personlig, spelar igentligen ingen roll om det är helt från grunden eller om det är en omgjord "färdig" bok, bara det känns som våran

Några förslag?

Sååå lurade skrev 2009-03-27 15:28:23 följande:

Tänkte du utsida eller insidan?
  • Sååå lurade

Precis samma ide som jag hade. håller på med det nu ikväll...

Kirsto skrev 2009-03-29 15:31:39 följande:
    burnisen: Vad hade ni för bild på inbjudningskorten? Ni kanske skulle kunna använda samma? Vi gjorde så här: www.monogramsidan.se/cgi-bin/homepage/sw/Idea.... Det är ett monogram, men det funkar ju med vilken bild som helst.
Svar på tråden Gästbok!?