• ALLIMA

    Var är alla vinterbrudar?

    Hej! Jag lyckas inte hitta tråden med alla vinterbrudar! Själv ska jag gifta mig i februari 2011 så det är länge kvar men planeringen är redan i full gång! Skulle vara tacksam för tips från er om vilka låtar ni valt, hur ni får in vintertemat i vigsel och fest , kläder m.m.

  • Svar på tråden Var är alla vinterbrudar?
  • Novemberbröllop08

    Vi hade ex färgtema vitt och silver, fejksnö, granris vi sprayade med silverspray, ljuslycktor vi sprayade med snöspray så dom såg ut som snölycktor, en tårta med snöstjärnor på. Över lag massa ljus.
    Bilder finns i galleriet.
    Lycka till

  • Allez

    Kommer bli vinterbrud jag med, i januari 2010.

    Ser också gärna tips för vintertemat. Vi kommer ha mycket vitt med lite silver/grå och lila detaljer. Det känns som bra färger att bygga ett vintertema på. Tror vi kommer satsa på mycket ljus. Har börjat köpa lyktor redan.

  • DCL

    kom med i tråden "Vi som gifter oss i december 2009", finns plats för fler vinterbrudar även om ni inte gifter er i just december

  • Selma2010

    Februari 2010! Eller eventuellt börja av mars, inget bokat än och några helger att välja på. Tips är jättevälkommet!

    Hur gör ni med klänning? Känns väldigt kallt med baraxlat men känns som alla klänningar är så nu, orkar inte vänta till hösten med att börja kika :)

  • ninni84r

    vi har du vår vigsel utomhus, så jag behöver verkligen ngt lite varmare. har köpt en cape men mer än så hade jag inte velat ha... menar att jag vill inte ha ngn pälsjacka lr liknande. men är det ngn som vet om det finns att köpa ngn tajs, hudfärgad tröja ngnstans.. som man kan ha under. under själva vigseln bara!


    Selma2010 skrev 2009-04-28 08:59:13 följande:
    Februari 2010! Eller eventuellt börja av mars, inget bokat än och några helger att välja på. Tips är jättevälkommet! Hur gör ni med klänning? Känns väldigt kallt med baraxlat men känns som alla klänningar är så nu, orkar inte vänta till hösten med att börja kika :)
Svar på tråden Var är alla vinterbrudar?