• Gotlandsmamman

    Vinrött och vitt på sommarbröllop?

    Kan man ha vinrött och vitt som temafärg på sommarbröllop eller är vinrött mer vintrigt?

  • Svar på tråden Vinrött och vitt på sommarbröllop?
  • passionsblomman

    Såklart du kan ha det! Vill du kan du lägga till limegrönt så blir det lite fräsch känsla. Daggkåpa bland blommorna eller skira fontängräs ger mycket sommarkänsla. Limefrukter med i dukningen är fräscht och lite tufft.

  • Jen75

    Vi ska ha de och gifter oss i juli :) Jag tycker rött på sommaren blir kärlek...
    Håller med 090208, har man rött på vintern blir de tomte

  • Snufflan

    Vi kommer ha vitt, vinrött samt guld som färger o vi gifter oss i juli. Så jag tycker det går så bra så, man ska ha dom färger man tycker om oavsett årstid.

  • trallande jänta

    Absolut kan du ha det! Man ska ha de färgerna man trivs bäst med själv :)

  • Fenixx

    klart ni kan ha det! man ska ha dem färger man gillar oavsett årstid anser jag!

  • 15 augusti 09

    Visst funkar det! Vi ska ha vinrött, vitt och silver på vårt bröllop i augusti.

  • Gotlandsmamman

    Tack för alla svar!

    Jag...eller kanske vi...har tänkt ha vita dukar med vinröda löpare på, skulle helst vilja ha organza. Någon av er som ska ha liknande? Var har ni fått tag på för löpare isf?

  • vita drömmar
    Gotlandsmamman skrev 2009-03-24 13:59:27 följande:
    Tack för alla svar!Jag...eller kanske vi...har tänkt ha vita dukar med vinröda löpare på, skulle helst vilja ha organza. Någon av er som ska ha liknande? Var har ni fått tag på för löpare isf?
    Vi funderade på det samma, men kom fram till att vi lägger vaniljfärgade löpare istället på bordet. Eftersom vi kommer att ha röda solrosor ligganes på bordet, o de skulle inte synnas mot en vinröd duk. Vi köpte "dunis" (heter servetterna så?) papperslöpare. Det finns ju orangea av dem oxå!
  • lecaroline
    hujjedamejj skrev 2009-03-19 14:13:43 följande:
    Vi ska ha vinrött, eller ja... mörkrött vill jag hellre kalla det för.Rött, vitt och silver kör vi på!
    Det har vi med! Lite grått har slinkit in också..
  • Mandy OS

    Klart man kan har vinrött och vitt på sommaren, vi skall ha det och tycker det är så läkert med vitt och vinrött, ta en titt i mitt galleri så ser du hur fint det kan bli....

Svar på tråden Vinrött och vitt på sommarbröllop?