• Fotbollsfru

    Transport Trosa/Nyköping/S-tälje

    Vi bor i Trosa och ska gifta oss här 22 augusti. Först nu har vi börjat titta på transporter och insett att det är ett j*velskap att hitta nåt. Någon som kan tipsa om transporter runt Trosa/Nyköping/S-tälje? Hjälp mig brainstorma! Vad kan vi åka i? Har ni någon länk att bjuda på?

  • Svar på tråden Transport Trosa/Nyköping/S-tälje
  • Pumpkin

    Vi åkte lastbil eftersom maken jobbar på Scania Kanske ni känner någon som jobbar där eller någon som känner någon som jobbar där? Var en rätt häftig grej faktiskt, och gästerna tyckte det var superkul


  • Fotbollsfru

    Ja vi försöker hitta nån som känner nån... som kanske känner nån. Tack för tipset. Vi kämpar på!

  • Hummer H2

    Varför inte åka Hummer H2!
    Min kollega bor i Trosa där även jag o flickvän var på en SPA weekend,har haft stuga utanför Nyköping så dessa orter är bekanta. Om intresse finns så hör av er.Naturligtvis så serveras champange och det finns även tillgång till playstation men känns ju inte aktuellt en dags om denna Ni får bestämma om bilen ska "smyckas" som ni vill,kanske en fotboll på taket


    Fotbollsfru skrev 2009-03-16 18:04:45 följande:
    Vi bor i Trosa och ska gifta oss här 22 augusti. Först nu har vi börjat titta på transporter och insett att det är ett j*velskap att hitta nåt. Någon som kan tipsa om transporter runt Trosa/Nyköping/S-tälje? Hjälp mig brainstorma! Vad kan vi åka i? Har ni någon länk att bjuda på?
Svar på tråden Transport Trosa/Nyköping/S-tälje