• Venus08

Morgongåva/Secret box hos en bra fotograf i Sthlm

Jag undrar om det är någon som gjort en Secret box hos en bra fotograf i Stockholm?

Vad har det kostat? Var har ni gjort själva fotograferingen, i studio?

Vill helst ha en kvinlig fotograf eftersom jag känner att jag skulle känna mig mest bekväm då.

• Svar på tråden Morgongåva/Secret box hos en bra fotograf i Sthlm
  • Luucie

Det här är en tjej som har jättecoola bilder...vet ej om hon gjort någon box men tvekar inte på att hon skulle kunna
    www.astfotograf.com/

• Venus08

Herregud!!! Dom är helt fantastiska hennes bilder!!!
    Precis vad jag letar efter!!!!!

Är det någon som varit hos henne för fotografering??

• Luucie

Visst är de underbara!
    Kan meddela att hon sammarbetar med en superduktig make up artist också som säkert kan hjälpa dig om du skulle behöva det?
    asa-makeup.com/
    Det är mest modemakeup på hemsidan men hon är duktig på allt den här tjejen

• furillen

kan varmt rekommendera fotograf birgersdotter, www.birgersdotter.com/startsida/
    hon gjorde min. jag (som egentligen hatar att stå framför kameran och är lite blyg) blev faktiskt riktigt nöjd med bilderna. min man älskade dem!
    det största pluset jämfört med många andra fotografer är att hon inte fotar i studio. det gör all skillnad i världen!! jag tycker personligen att studio-bilder lätt ser ut som en ful version av slitz. vi tog bilder utomhus, de blev mera åt det romantiska, senuella, konstnärliga hållet än att se porriga ut. men det är ju också en smaksak vad man vill åt
    lycka till! du kommer inte ångra dig!

• Venus08

Ååååh, ännu en med verkliga talanger. Skall mejla henne också!!!
    Furillen, håller helt och hållet med dig. Vill absolut inte ha några "Sliz-bilder".
    Snarare sensuella, vackra och personliga bilder!!!

Tusen tack för era tips!!

Svar på tråden Morgongåva/Secret box hos en bra fotograf i Sthlm