• Chappen

    Rosa tema ngn mer....tips

    på dekoration, mat dryck m.m......

  • Svar på tråden Rosa tema ngn mer....tips
  • Chrisse och Jonas

    haha.. jag undrade just.. kändes ovanligt med kofta..hahaha


    Luucie skrev 2009-03-15 15:57:20 följande:
    [citat
    Sen ska INTE min sambo ha en vit kofta...det ska vara vit skjorta.
    [/citat]
  • GiJa

    Ska ha rosa klänning, se mitt galleri, rosa pioner i buketten, rosa chiffonsjal, ett egengjort halsband då jag inte hittade ngt i Stockholm (köpte pärlor på pärlshopen som jag ska göra ett halsband av), rosa kort att skicka med bröllopsbild på oss, rosa naglar, läppstift och ögonskugga, blivande maken rosa coursage eller rosa slips...ja, sen blir det svart kappa, svarta skor och liten svart kuvertväska. Vi ska ju ha ett litet bröllop på rådhuset i Köpenhamn bara vi två så det är tänkt att allt ska vara i enkelhet men nu när jag skriver märker jag att det inte riktigt blir så...

  • intelängekvarnu

    En killkompis köpte precis en rosa kostym. Men det kanske blir lite extremt eller? :)

  • Susanna och Fredrik
    intelängekvarnu skrev 2009-03-15 18:50:21 följande:
    En killkompis köpte precis en rosa kostym. Men det kanske blir lite extremt eller? :)
    Ja...lite!
  • Susanna och Fredrik
    Luucie skrev 2009-03-15 16:42:11 följande:
    Jag är nyfiken på din klänning med rosa blommor?
    Ge mig din mail så skickar jag en bild :)
  • Susanna och Fredrik

    Solros 2009 skrev 2009-03-15 16:46:57 följande:


    Jag ska ha rosa klänning - är jag med i "tävligen"?
    Klart du är!!!
  • Susanna och Fredrik

    Chrisse och Jonas skrev 2009-03-15 18:18:57 följande:


    haha.. jag undrade just.. kändes ovanligt med kofta..hahaha[citatSen ska INTE min sambo ha en vit kofta...det ska vara vit skjorta.[/citat]
    Ska erkänna att jag inte reagerade på det förrän Luucie själv ändrade det...hhahhhaha
  • Susanna och Fredrik
    GiJa skrev 2009-03-15 18:44:39 följande:
    Ska ha rosa klänning, se mitt galleri, rosa pioner i buketten, rosa chiffonsjal, ett egengjort halsband då jag inte hittade ngt i Stockholm (köpte pärlor på pärlshopen som jag ska göra ett halsband av), rosa kort att skicka med bröllopsbild på oss, rosa naglar, läppstift och ögonskugga, blivande maken rosa coursage eller rosa slips...ja, sen blir det svart kappa, svarta skor och liten svart kuvertväska. Vi ska ju ha ett litet bröllop på rådhuset i Köpenhamn bara vi två så det är tänkt att allt ska vara i enkelhet men nu när jag skriver märker jag att det inte riktigt blir så...
    OH...du kommer vara så fin =)
  • Luucie
    GiJa skrev 2009-03-15 18:44:39 följande:
    Ska ha rosa klänning, se mitt galleri, rosa pioner i buketten, rosa chiffonsjal, ett egengjort halsband då jag inte hittade ngt i Stockholm (köpte pärlor på pärlshopen som jag ska göra ett halsband av), rosa kort att skicka med bröllopsbild på oss, rosa naglar, läppstift och ögonskugga, blivande maken rosa coursage eller rosa slips...ja, sen blir det svart kappa, svarta skor och liten svart kuvertväska. Vi ska ju ha ett litet bröllop på rådhuset i Köpenhamn bara vi två så det är tänkt att allt ska vara i enkelhet men nu när jag skriver märker jag att det inte riktigt blir så...
    Jättefin klänning! Har du bestämt dig för pioner nu?

    Och solros 2009: Alla får vara med och tävla i "Rosatävlingen"! Såklart! Vi kan träffas en och titta på bilder och utse en vinnare som får rosa champagne i pris!

    Det var min sambo som märkte att jag skrivit fel när han läste lite över axeln. Han höll på att skratta ihjäl sig! "kofta, ska jag ha det?!"
  • GiJa

    Luucie,
    jag väntar på samtal från floristen om deras leverantör kan ordna pioner men ännu inte hört ngt, om det inte går i lås kollar jag vidare med andra blomsteraffären för så lätt ger jag inte upp...

  • GiJa

    Fick reda på idag att blomsteraffäen kan ordna rosa pioner tills det är dags att binda min brudbukett så jag är jättenöjd. Idag kollade jag in så att min rosa klänning passar i färgen till pionerna och de passade underbart så jag är så glad...det blir rosa pioner med lite mörkcerise strimmor i (som de i mitt galleri).

  • Susanna och Fredrik
    GiJa skrev 2009-03-18 19:41:43 följande:
    Fick reda på idag att blomsteraffäen kan ordna rosa pioner tills det är dags att binda min brudbukett så jag är jättenöjd. Idag kollade jag in så att min rosa klänning passar i färgen till pionerna och de passade underbart så jag är så glad...det blir rosa pioner med lite mörkcerise strimmor i (som de i mitt galleri).
    Härligt!!!! =)
  • Luucie
    GiJa skrev 2009-03-18 19:41:43 följande:
    Fick reda på idag att blomsteraffäen kan ordna rosa pioner tills det är dags att binda min brudbukett så jag är jättenöjd. Idag kollade jag in så att min rosa klänning passar i färgen till pionerna och de passade underbart så jag är så glad...det blir rosa pioner med lite mörkcerise strimmor i (som de i mitt galleri).
    Vad underbart! Pioner är det vackraste som finns Kommer att bli jättebra till din klänning!

    Hittade en jätterolig grönsak som heter polkarödbeta som man kan dekorera sina snittar eller annan mat med. Vet inte om den är god men den är snygg! Lite randig och skiftar i rosalila typ
Svar på tråden Rosa tema ngn mer....tips