• Malinus

Ringförslag tack! :)

Hej alla kära lyckliga människor!
    Nu tillhör jag den här skaran som träffat mitt livs kärlek och skall förlova mig, så nu behöver vi lite hjälp med ringar.
    Vi vill ha något lite annorlunda som inte kostar en hel förmögenhet, jag älskar tex sådana som ser ut som de ur "hand" serien.
    Något förslag?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Ringförslag tack! :)
  • giz83

Hej du!
    vill bara säga att det finns massa annorlunda, billiga o häftiga ringar att införskaffa på en pantbank...=)
    där har de gamla nya o super gamla...hihi
    ett hett tips

• So Fia

hej

Behöver också tips på fina ringar.
    Har kollat på "Hand" och gillar dem också, men man vill ju gärna kolla runt lite först.

Sofia

• Fenixx

jag tycker schalins har många fina ringar.

• young love

Jag vet tyvärr inte vilka "Hand" ringarna är, men jag kan starkt rekommendera Israel Diamonds (www.israel-diamonds.com/)om ni är ute efter att beställa ringar med stenar. De har många fattningar att välja mellan och man kan även designa sin egen ring.

Jag beställde en fantastisk diamantring till 38% av priset den skulle kosta här i Sverige, så priserna är betydligt bättre då man kan välja diamantkvailitet efter budget.

De är mycket trevliga, snabba och pålitliga!

• jönsson

Grattis till den kommande förlovningen!

Idag när jag stå inför ett stundande bröllop och har problem att välja vigsel ring, önskar jag att jag valt en slät och enkel förlovningsring... Vi har en borstad ring med zikzakmönster i kanten och den passar verkligen inte med NÅGON ring... Suck...

Så mitt tips..

Tänk på att välja en ring som passa med några olika vigselringar, om nu tanken är att gifta er så småningom!

• Vid havet

Grattis till förlovningen!

Jag har en hand ring (wilmer med 6 briljanter runt om hela) och jag bara älskar den. DOCK har jag nu upptäckt när jag jagat efter vigselring att Hand lägger på väldigt stort påslag för tex reklam och design (alltså man betalar bara för att det är en hand-ring och inte för kvaliteten) på sina ringar. Så gör förresten även Engelbert.

Så mitt tips är att gå till en guldsmed och få din ring gjord. Du kan få en ring som liknar hand-ringarna (eller tom exakt så) i stilen men betala hälften...

Svar på tråden Ringförslag tack! :)