• Leksi

    Servis!

    Hej!

    Vi vill verkligen önska oss en servis i bröllopspresent, men den vi valde ut ("Lovisa" på Duka) ska utgå!! Vi har ej lyckats hitta någon ny vi tycker om på Duka eller Servera och nu behöver jag tips om vart vi ska leta? Har NK i Stockholm serviser?

    Tar tacksamt emot alla tips ni har!

  • Svar på tråden Servis!
  • Corona

    Åh nej! Vi samlar på Lovisa! OT, men vet du var det finns kvar delar i den?

  • Leksi

    Ja den är så fin!

    Vet att den fanns på Duka i Stockholm (den stora butiken som ligger i city) i februari men det kanske är bäst att ringa och fråga först. Hoppas ni inte har många delar kvar!

  • Leksi

    Tack Miss Biii! :)

    Vi ska in till Stockholm på lördag så då blir det ett besök på NK!

  • bellaGs

    Om ni lyckas hitta någon fin servis köper jag gärna 3 assietter. Det är bara dem jag inte hann köpa innan de tog slut här i småland. Men jag har inte hela servisen, bara tallrikarna.

  • almsen

    jag har 8 delar av kaffe koppar,assietter,gräddkannan och sockerskålen, mer hann jag inte med...


    Leksi skrev 2009-03-06 12:52:02 följande:
    Hej!Vi vill verkligen önska oss en servis i bröllopspresent, men den vi valde ut ("Lovisa" på Duka) ska utgå!! Vi har ej lyckats hitta någon ny vi tycker om på Duka eller Servera och nu behöver jag tips om vart vi ska leta? Har NK i Stockholm serviser? Tar tacksamt emot alla tips ni har!
  • johanna anders

    Wedgwood Sterling är såå fin, den samlar vi på.

  • Fam Hull

    Tror att maken har delar av servisen Lovisa som han vill bli av med. Han har fått den när han var yngre, men aldrig använt den. Har bara packat upp för att ta kort på i syfte att sälja den.
    Inboxa mig om nån e intresserad av att köpa, så ska jag kolla så att det verkligen e den...

  • Fam Hull

    Jag hade tyvärr fel. Han hade glasen Lovisa, o dom vill han ha kvar. Servisen heter Andrea.

    Fam Hull skrev 2009-04-12 19:55:21 följande:


    Tror att maken har delar av servisen Lovisa som han vill bli av med. Han har fått den när han var yngre, men aldrig använt den. Har bara packat upp för att ta kort på i syfte att sälja den.Inboxa mig om nån e intresserad av att köpa, så ska jag kolla så att det verkligen e den...
  • jolian

    Är det någon som har några uppläggnigsfat eller tallrikar etc i Serien Lovisa som såldes av DUKA som är tillsalu är jag tacksam om ni vill maila mig på nea-missy@hotmail.com jag är intresserad av att köpa.. eller vet ni var jag kan köpa, skriv till mig då också! Tusen tack!

Svar på tråden Servis!