• Tobler­one
    Äldre 6 Mar 09:32
    2771 visningar
    13 svar
    13
    2771

    Någon med erfarenheter av Jempguld?

    Funderar på att beställa vigselringen via Jempguld.
    Är det någon som beställt därifrån som kan dela med sig av erfarenheter? :)

  • Svar på tråden Någon med erfarenheter av Jempguld?
  • flisa8­3
    Äldre 6 Mar 09:35
    #1

    Vi beställde våra förlovningsringar därifrån! Tycker att vi fick en bra service! och ringarna kom rätt fort! :) Jag var i alla fall väldigt nöjd!

  • Tobler­one
    Äldre 6 Mar 09:40
    #2

    Vad kul att höra! :) Ungefär hur länge tog det?

  • MissTi­ny
    Äldre 6 Mar 09:42
    #3

    Jag ska beställa min vigselring därifrån! De är verkligen jätte duktiga! Nu bor jag i närheten så jag har varit i butiken och pratat med dem flera gånger och fått mycket hjälp. Patrik har hjälpt mig att designa min drömring och tagit hem stenar till ringen, så jag ska faktiskt dit ikväll efter jobbet och titta på mina lila stenar. Eftersom det är en familjeägd butik så är de jätte noga med att man ska bli 100% nöjd med sitt inköp, så därför har de extremt bra rykte! Jag kan rekommendera dem till 100%! Lycka till!

  • Ingan
    Äldre 6 Mar 16:11
    #4

    Jag kan absolut rekommendera Jempguld. Trevliga att ha att göra med och vi sparade en hel del på att köpa våra ringar där.Vi fick hem våra ringar(graverade) på mindre än en vecka. Jag är klart nöjd!

  • flisa8­3
    Äldre 6 Mar 22:25
    #5

    Fick dom på ca en vecka jag också! graverade!

  • Tobler­one
    Äldre 7 Mar 10:32
    #6

    Ok, då kör vi nog på det. Jag har så svårt att bestämma mig för vilken ring jag ska ta bara..
    En av ringarna jag funderar på kostar drygt 3000kr mer i butik. Helt sjukt!

  • Irland
    Äldre 7 Mar 20:18
    #7

    Googlade Jempguld - www.fairshopping.se/viewopinion.asp - 47k

  • gotlan­dsulri­ka
    Äldre 8 Mar 14:19
    #8

    Jag köpte min förlovningsring därifrån. Den kom på två veckor (den skulle ännu göras), bra bemötande och inget att klaga på. Dessutom tjänade vi många tusenlappar mot att ta den någon annanstans.

  • Tobler­one
    Äldre 9 Mar 14:03
    #9
    Irland skrev 2009-03-07 20:18:24 följande:
    Googlade Jempguld - www.fairshopping.se/viewopinion.asp - 47k
    Hoppsan.. Törs man månntro?
  • Irland
    Äldre 9 Mar 15:11
    #10

    är kvalliteten på deras guld, stenar etc lika bra som i affärerna eller guldsmed?

    Vi ska bara ha helt släta ringar i vitguld men vill vara säkra på att det är bra kvallitet! Kan det vara skillnad på kvalliteten av vitguld 18K, eller är det alltid samma beroende på vilken karat?

  • Tobler­one
    Äldre 9 Mar 15:35
    #11

    Ingen aning.. däremot så tänkte jag beställa en schalinsring från dom och schalins är ju alltid schalins så kvalitén jämfört mot andra butiker är ju densamma.

  • femini­stbrud
    Äldre 9 Mar 15:41
    #12

    Jag beställde därifrån och de var mycket hjälpsamma. De ringde upp mig när min gravyrtext var för lång och vi hade en dialog om det tills jag var nöjd. Mycket trevliga och bra service!

  • Äldre 29 Jul 22:48
    #13

    Jag har precis köpt därifrån. Jättebra service, kompetenta och snabb leverans. Vi kom på att vi ville förlova oss tre dar innan vi åkte utomlands och hann ändå få ringarna. Hade både ringt och mejlat med dem innan och fått snabb och professionell hjälp. Kan bara rekommendera dem!:)

Svar på tråden Någon med erfarenheter av Jempguld?