• bride4ofjuly

    Blå/vit/silver tema, kan man ha rosa brudbukett???

    Hej!
    Skulle gärna vilja ha lite åsikter om brudbukett. Kan man ha rosa/cerise brudbukett eller ska den helst gå i de färger vi valt som tema? Har fastnat för en brudbukett med starka rosa/cerise färger... Ni som haft dessa färger vad hade ni för brudbukett?
    Åsikter efterlyses!

  • Svar på tråden Blå/vit/silver tema, kan man ha rosa brudbukett???
  • Lennarts Fru

    de tycker jag är helt upp till var och en. Mitt terma var rosa och ivory. buketten var grön, vit och hade inlag av rosa.klart man kan ha rosa om du vill de.. Annars går de ju säkert att ha samma bukett som du tänkt fast med blått om du känner för de =) Men de är ju hlt upp till dig ... de funkar absolut med rosa.

  • passionsblomman

    Naturligtvis kan du ha det!

    Det där med tema verkar faktiskt ibland ställa till mer problem än vara den hjälp som måste varit tanken från början...

    Din bukett kommer bryta av mot de färgerna jättefint och blir ett fint blickfång.

  • MrsCoverdale

    Jag håller med de andra här.. Teman är till för att hjälpa inte stjälpa =) Och som passionblomman sa, det blir ett fint blickfång..
    Personligen tycker jag om när det inte är FÖR matchat.. blir lätt lite mycket! =)

  • bride4ofjuly

    Tackar för responsen, jättebra att få lite feedback. Jag känner att jag blivit lite för insnöad på färgerna i vårt tema nu...
    Det blir väl lätt så när man går och funderar själv. Till slut existerar bara dessa färger!
    Då tror jag att det kommer att bli en rosa/cerise!
    Tack för åsikter!

Svar på tråden Blå/vit/silver tema, kan man ha rosa brudbukett???