• lillal­yckan
    Äldre 4 Mar 13:54
    5716 visningar
    6 svar
    6
    5716

    Hertz minne

    Finns det någon som har några bilder eller erfarenheter därifrån?

  • Svar på tråden Hertz minne
  • Alinn
    Äldre 5 Mar 09:37
    #1

    Vi ska ha vår bröllopsfest där och vi var där igår och "provdukade" lite... Kan bli trångt med 65-70 personer men det ska nog gå! Har tyvärr inga bilder men det är inga problem om man bara vill åka dit och titta. Bra lokal om man vill ha catering och ta med egen alkohol.

  • lillal­yckan
    Äldre 5 Mar 14:00
    #2

    grejen är ju att vi bor i Stockholm så att bara åka oc titta är svårt, det är därför jag är ute i så löjligt god tid {#lang_emotions_smile} Vi har ju tänkt att det iaf ska va 70 personer så det kanske blir lite trångt... Får väl försöka ta mig dit om jag är i stan...

  • Alinn
    Äldre 9 Mar 09:16
    #3

    70 personer ska få plats. Vi kommer nog vara 68. Om jag tar mig dit snart igen kan jag försöka ta lite kort och skicka över om du vill?! En kompis har varit på bröllopsfest på Hertz Minne med 73 gäster - det funkade.

  • lillal­yckan
    Äldre 9 Mar 12:58
    #4

     


    Alinn skrev 2009-03-09 09:16:26 följande:
    70 personer ska få plats. Vi kommer nog vara 68. Om jag tar mig dit snart igen kan jag försöka ta lite kort och skicka över om du vill?! En kompis har varit på bröllopsfest på Hertz Minne med 73 gäster - det funkade.

    det hade vart hur snällt som helst!  {#lang_emotions_laughing}

  • yatzy8­6
    Äldre 6 Apr 19:15
    #5

    Hur trångt är det? hehe.. :)

    Vi funderar också lite på Hertz minne då vi ska gifta oss i Söndrums kyrka. Men vi kommer nog vara en ca 70-75 st.

  • Alinn
    Äldre 7 Apr 08:32
    #6

    Jag tror de säger max 70 men vet att det varit fler gäster på bröllop där. Vet inte hur mycket porslin de har dock - tror de säger att de har till 70 pers.

Svar på tråden Hertz minne