• Lollie

    Hudik brudar...

    Fanns ju ingen rubrik på Hudiksvall...

    Någon som har erfarenhet av frisörer och fotografer i Hudik...

    Tacksam för svar

  • Svar på tråden Hudik brudar...
  • JustMeAndMyLove

    Hejsan
    Vi kanske kommer gifta oss i Hudik då vi bott där förr och har våra familjer där.

    Min favorit fotgraf är: www.philippe.se/
    Han var lite svår att få tag på över mail men med tanke på hans foton och saker jag hört om honom så tänker vi boka honom innan bröllopet :)

  • Lollie

    vet du hur mycket han tar??

    Och vad man får för priset??

  • JustMeAndMyLove

    Nä det har jag inte kollat än, prova ring eller maila honom?
    Jag fastna bara så för hans bilder, de är så levande :)


    Lollie skrev 2009-03-04 10:24:18 följande:
    vet du hur mycket han tar??Och vad man får för priset??
  • maljor

    Vi använde oss av Philippe när vi gifte oss.

    Vi valde ett stort paket med 12 20x20 bilder i ett läderalbum, 38 tackkort, 7 lösa bilder 12x12, 16 bilder 24x24 och sen var det några fler lösa bilder och reseersättning betalade vi totalt 9500:- för. Nu fick vi lite rabatt för att vi köpte så mycket bilder och sedan vet jag att han har höjt priserna lite (vi gifte oss sommaren -07) men han är superduktig!!!

  • AplusH

    Vi kommer att använda oss av fotograf Roger M Persson. VIP foto, min väninna anlitade honom ifjol och det var helt fantastiska bilder, han var även en fantastiskt person berättade hon, de kände sig så avslappnade under fotograferingen. Verkligen personliga och annorlunda bilder. hans adress är www.vipfoto.se

  • aldestams

    När vi gifte oss i vintras blev jag rekomenderad en frisör i Arbrå - är ju inte precis hudik.. men hon var jättebra. Mysig salong o bra uppassning. För att inte tala om hur fint håret blev!

Svar på tråden Hudik brudar...