lajnd skrev 2009-04-22 07:58:48 följande:
Ja, kul att det kommer fler med samma plan!Hur ser resten av ert upplägg med bröllopsdagen ut? Fest?Hade ni bestämt en tid med personalen när ni var där och tittade eller åkte ni bara dit? Eftersom vi fick ett lite rörigt intryck när vi mailade bad vi om en tid att träffas och det gick
bra.Vi har inte funderat på avspärrningar, för min del gör det nog inte så mycket ifall det står några vid sidan och ser vad som händer. Man får väl hoppas att parkbesökare har den goda smaken att inte sätta sig på bänkarna bland gästerna, utan hålla sig på behörigt avstånd. Skulle någon vilja stanna upp och titta när vi gifter oss tar jag det nog som en komplimang mest :)
Nä vi hade väl inte bokat någon direkt tid med personalen, men vi sa att vi kommer den tiden och den dagen (och trodde väl lite naivt

) att någon skulle möta oss där, eftersom det lät så på dom i telefon.
Nej, såklart att det inte gör någon om nån tittar lite från avstånd, men en del människor skäms ju inte ett dugg för sig, så det är dom jag är lite nervös för
Resten av dagen är ett enda virrvarr av olika förslag och lösa trådar, så inget ärbokat och bestämt ännu.
Och nu är vi inte ens säkra på att det blir Trädgårdsföreningen längre, för vi har hittat ett annat tänkbart alternativ
Ska ringa å kolla lite på det under dagen, så får vi se
Dock har vi fortfarande inte fått tag i någon vigselförrättare som är tillgänglig, så vem vet, det kanske inte ens blir nån vigsel den dagen *hemska tanke*