hippaimaj skrev 2009-03-01 08:06:33 följande:
I dessa banor har jag tänkt lite själv, men alla saker kommer nödvändigtvis inte att hända..Vi börjar med London och har te-party hemma hos någonSen iväg till Japan och hon får lära sig orientalisk dans.Sen Thailand på klassisk thai massage.Så Indien - hon får en Tao bok om förhållanden och äktenskap.Afrika. Frågesport om diamanter och guld. Sedan en "safari av män". Kanske att hon måste fotografera män från så många olika länder som möjligt....eller nåt.Hawaii. Dansa hula hula...?Bangladesh. Vi tar henne till ett lopptorg och hon får 100 kronor att köpa sig en outfit för.
Superbra idéer! Och inte ska man snöa in på att det inte är helt geografiskt korrekt kopplat mellan länderna och aktiviteterna. Det spelar mindre roll tycker jag.
Och jag tycker att upplägget låter jättebra också. det är en blandning av lite lugnare och lite fartigare grejer. Att börja med Tea Party är bra för då kan hon äta ordentligt innan hon börjar dricka, om hon ska göra det?
Sen skulle jag kasta om och ta Indien sist och göra om den till middag med indisk mat.
Lycka till! Det blir nog jättekul!