• Rickvick

Jag har förlovat mig!!!

Ja, herregud, tänk att lilla jag har förlovat mig! Fast det var kanske på tiden, jag är ju ändå 30 år?! Men i vilket fall som helst så är jag helt vilse! Jag vet inte riktigt hur man börjar med bröllopsplanering, eller i vilken ände, eller någonting alls faktiskt!

Finns det fler som är ifrån kristianstadstrakten här inne kanske? Eller någon annan som är i samma vilsna situation som jag??!

• Svar på tråden Jag har förlovat mig!!!
  • Vid havet

Grattis vad roligt!! När ska ni gifta er då?

• didis

Grattis!!

Börja med att fundera på om bröllopet skall vara borgerligt eller kyrkligt, om det skall vara många gäster eller få och om det skall vara lyxigt slottsbröllop med frack eller mer avslappnat etc etc.

• novia72

besök massor med bröllopssidor & inhämta inspiration, första tiden!!!! sen släpper det & då vet man precis vad man vill ha!!! :) Grattis!

• Rickvick

Tja, vi ska förmodligen gifta oss i maj/juni 2010, det beror lite på vad allt kostar och så. Budgeten måste ju oxå hänga med! ;o)

• Mrs Baom

Grattis till er förlovning!!

• Im yours

Grattis till er! Här på BT, får du massor av tips, och råd. Låt förnuftet styra, och hissa el dissa Lycka till!

• Nicossambo

Grattis till förlovningen.

• tågjäntan

GRATTIS!
    Som sagt, häng här och läs intressanta trådar och var inte rädd för att fråga. Prata om det så att ni båda känner att det blir ert bröllop. Samtidigt som de flesta säger att ni ska passa på att njuta av den här tiden, för på själva dagen går allt så fort över.
    Jag hade bara ett halvår på mig att planera och blev väldigt stressad när jag provade klänningar. Så här efteråt hade jag önskat att få gå runt och prova lite som en del i att njuta av det hela.
    Lycka till!

• Rickvick

Tack för alla tips och idéer, jag suger det i mig och hänger kvar i forumet!!

Svar på tråden Jag har förlovat mig!!!