• Taha

Proffsig fotograf i Stockholm

Någon som kan tipsa om en proffsig fotograf i Stockholm? Har tänkt mig en fotograf som är med i allt ifrån fotograferingen innan vigseln tom festen. Eventuellt i kombination med någon som filmar.

Vill endast ha svar på fotografer som har hemsidor så jag kan se exempel. De ska vara duktiga på "naturliga" foton typ folkmingel och detaljer etc.
    Dessutom ska de inte trycka sin egen logga på fotona så att jag inte kan framkalla dem själv.

• Svar på tråden Proffsig fotograf i Stockholm
  • Taha

Jag kanske är HELT fel ute. Men jag trodde att notan skulle landa på 6000 kr. Haha...

• josand

Taha: Jo Gerdemark ligger säkert på 36000 för en heldag. Vi har dock satt ihop lite special förberedelse + vigsel. Man kan plocka lite som man vill och höra vad man kan komma överrens om.

• Comfortably numb

Vi har kollat på Gerdemark också, även Lindisima och Ozdeleau....

• Taha

Men...jag fick ett inlägg här igår som jag var intresserad av. Nu är den borta. Är det för att det var reklam?

• Pumpkin

Japp.

Taha skrev 2009-03-05 15:42:59 följande:
    Men...jag fick ett inlägg här igår som jag var intresserad av. Nu är den borta. Är det för att det var reklam?
  • Moriso

Om du vill anlita ett proffs från morgon till kväll kan du nog inte räkna med sextusen... När vi kollade (Skåne) var det billigaste "proffset" för en heldag ändå uppe i minst det dubbla och i Sthlm är det säkert ännu dyrare!

• lottis77

Kolla Jonaldi! Jättefina bilder och man får tillgång till bilderna högupplösta så man kan framkalla själv.

• Taha

Någon som använt sig av Mikael Jonsson??

• IsaochSven

Vi boka troligtvis Jannis från Stockholm, vi ska träffa honom snart.

Fotograferingen ska vara rolig och han verkar kunna uppleva till var önskemål...vi föll för hans bilder när vi bläddrade genom hans presentationsbok -

www.brollopsfotografer.com/author/jannis-politidis/

Inte alls lätt att välja rätt fotograf ? när jag kolla genom bloggen på sidan så finns de så otrolig fina bilder av de olika fotograferna

• Officer

.com skulle det visst vara : )

Svar på tråden Proffsig fotograf i Stockholm