Någon som har några fina höstbilder från sitt bröllop att visa?
Inspirera mig lite med bilder från höstbröllop
Inspirera mig lite med bilder från höstbröllop
Puffar
jag har bilder i mitt galleri från vårt bröllop 29 sept
Oh man tackar. Rusade genast ut och kollade.
Vad vackra ni var. Du hade ett par riktiga kanonbilder på dig i svartvitt. Och vilka läckra färger! Hoppas vi får uppehåll den 3 okt så vi kan ta utomhusbilder vi med. Var det kallt? Såg att du hade päls på. Jag ska också ha det fast jag har fått tag i en mycket mindre. Tack för inspirationen. Lite kul att se färger och kläder från ett höstbröllop.
vi gifte oss den 20 september, och vi fotades utomhus. Det var faktiskt ganska ljummet ute så ingen av oss frös! Det var underbart att vara ute och fotas i det fria!! Kolla i mitt galleri så finns några foton
jag gifte mig ju i Östersund, så vi hade småkyligt. Vi fotade ganska länge utomhus dessutom, så man kände inte sina tår till slut. hade inte klarat mig utan päls =) en vecka innan var det snö däruppe =)
Du får gärna kika hos mig med. Vi gifte oss den 27/9-08
Här är en till med lite höstiga bilder, vi gifte oss 11 oktober, en riktig höstdag med duggregn och sol om vartannat.
Troll1: Hur har ni bärt er åt för att få så häftiga bilder?
Snaily: Härlig orange bukett du har. Hämtar upp färgerna från höstlöven fint. Tur att ni fick lite utebilder trots duggregn. Dom var jättefina. Kul att se en bild på er på en filt när ni skålar. Funderar på att få till en sån för oss med