• Taaanja

Vart beställer jag en stämpel??

Jag har gjort ett eget "monogram" eller vad man nu ska kalla det, som jag tänker ha för att trycka på inbjudningskorten bland annat. Vart beställer jag nu en stämpel av detta monogram?
    Och hur lång tid brukar det ta att få den??

• Svar på tråden Vart beställer jag en stämpel??
  • Kirsto

Här finns länkar till några olika ställen under "beställa egen stämpel". Kontakta gärna några olika och jämför pris och leveranstid eftersom det varierar ganska mycket.

• brud2009

Jag kan varmt rekomendera www.laserfrossa.se
    Hur gulliga som helst och bra priser!
    Jag har beställt därifrån och blev jättenöjd förutom att jag nog valde att göra bokstäverna lite för små. Inte deras fel alltså! Nu ska de göra en ny till mig helt gratis. Inte ofta man bara får sådär!

• mahlins

Jag gjorde inte monogram direkt men jag gjorde en stämpel med våra namn, det gjorde jag hos Sweetish.se och det gick snabbt och enkelt som tusan. Jag blev supernöjd.

• Persianbride2009

Hej vännen!
    Jag skickade mitt monogram till stämpelfabriken i Malmö (INTE i Linköpng) och jag fick den väldigt snabbt och dom är väldigt trevliga! 395 kr kostade min och den var 6*3 cm.

Kram på dig!

• jivab

hejsan
    själv beställde jag från www.mycards.se . finns i göteborg super billigt kostade bara 105 kr och den e 6*3 cm

• Hemlig2009

Jag beställde också från mycards.se 130 kr för en stämpel på 7x3 cm.

Svar på tråden Vart beställer jag en stämpel??