hur har ni gjort era inbjudingar
vill få lite ideer och inspiration på era inbjudingar, ska till panduro på lördag och handla
snälla....
vill få lite ideer och inspiration på era inbjudingar, ska till panduro på lördag och handla
snälla....
Om du kikar in på gallerier och väljer trycksaker så finns där bilder på inbjudningskort mm. Har ännu inte gjort mina kort så jag är lika vilsen som du :)
Vet ej var du bor men har du en Matton i närheten så gå in där och kolla. De har jättemycket tips och kort som hänger på väggen man kan titta på.. jag var där i helgen och blev jätte inspirerad.
om du får idétorka så har panduro jättefina färdiga set man kan köpa o pilla ihop själv.
jag köpte kort från invit.org prisvärda o väldigt fina. 25kr styck inkl tryck och kuvert!
tack för alla tips...fanns ju jätte mycket på galleriet
Köpte mitt från akademibokhandeln och panduro. Pärlemorpapper med svart embossat tryck på framsidan, transparent papper på insidan, hålls fast av ett litet svart limmat hjärta. Stämplar från panduro om jag inte minns fel...
Min syster fixade;) Dubbelvikta Ivoryfärgade kort från bokhandeln 4.50 st + några kronor för kuvert. Hon skrev (skriver jättefint!) jag knöt mörkröda organzaband runt framsidan så knuten ser ut som en rosett. Bandet kostade 40 kr eller nåt.
Blir jättefina och billiga (kanske 13 kronor per inbjudan innkl. porto)
Jag har gjort egna, rätt så enkla.. Finns i galleriet.
Mina egna, väldigt enkla (men snygga tycker jag) kort ligger även de i galleriet...
Vi köpte färgade papper och prickigt band från Åhlens, skrev ut på papperet (svårt, kolla först om din skrivare klarar av tjockare "finpapper") och knöt en rosett med bandet på ena sidan av kortet, om du förstår hur jag menar