• Mrs4ever

dessa inbjudningar!

Hade så sett fram emot lite pysslande och att ha melodifestivalen i bakgrunden.
    Pysslandet blev inget pysslande utan klurande och vridande och vändande, kladdiga kuvert och isärplockade skrivare.

Jag kom nämligen fram till.

-Att de fina genomskinliga adressetiketterna inte alls blir genomskinliga på våra fina glansiga kuvert.

-Att ingen av våra skrivar kan skriva ut text på kuverten då vår gamla lazerskrivare inte tar kuvert och vår nya
    har färg som inte torkar på de glattiga kuverten.

Då var inte denna missen inte glad!
    Ungefär när hälften av bidragen spelats.
    Till slut när Molly sjöng sin segerlåt,
    hade jag kommit till en lösningen som visserligen
    blir väldigt bra. Men nu är jag så slut
    och inte alls pysselsugen. Så det får bli en heldag imorgon då korten inte är tillverkade än heller
    och vi ska försöka få iväg korten på måndag.

Hur går det för er andra?

• Svar på tråden dessa inbjudningar!
  • Sååå lurade

jag gjorde mina innan jag började hänga här och det blev jättebra, är glad att jag inte sett alla andras här för då hade jag nog pysslat fortfarande och nu är bröllopet om 8veckor

• syllan

Har precis suttit på nätet och beställt nya inbjudningskort. Hade beställt en omgång tidigare som skulle skickats i veckan men så beslutade vi oss för att byta festlokal = att vi behövde nya inbjudningskort, kändes som lite sura pengar...men men... leveranstiden var 1,5 vecka. det var väl i och för sig tur att vi inte hade hunnit skicka ut dom gamla!!

• Hemlig2009

Vi skrev ut inlagan på blankt papper, och det torkar men det måste ligga en bra stund och man får skriva ut ett och ett så man hinner plocka bort dem så de inte staplas. Man lär sig av misstagen.

• Mrs4ever

Jo, vi ska oxå ha inlagan på blankt papper och det torkar
    men det är inte samma slags glans på kuverten, torkar inte på långa vägar.....

.....menmen förutom tiden så kommer det att bli jättefin!

Svar på tråden dessa inbjudningar!