• BlivandefruGustavsson

Liposinol, Lepigen X ....?

Någon som testat detta och fått resultat? Vilket är bäst? Finns ju även andra fettförbränningspreparat att köpa på gym el liknande.

Vad rekommenderar ni och vad funkar?

• Svar på tråden Liposinol, Lepigen X ....?
  • Humlan66

tror ärligt talat inte nått av dessa bantningsmedel fungerar utan det är den vanliga hederliga sättet att gå ner i vikt

dvs röra på sig och äta rätt

• BlivandefruGustavsson

Det var inte det jag frågade efter! Tacksam för svar på frågan.

Humlan66 skrev 2009-02-21 13:53:58 följande:
    tror ärligt talat inte nått av dessa bantningsmedel fungerar utan det är den vanliga hederliga sättet att gå ner i vikt dvs röra på sig och äta rätt
  • sprättan

Hej jag äter liposinol tänkte testa vet ej om jag gått ner något men jag har nog inte gått upp i vikt får gå på toa regelbundet, Har dock inte ätit så länge och inte i full dos. Det kan ju inte vara så illa att äta dem de är ju bra för många saker.

• Micaela
    BlivandefruGustavsson skrev 2009-02-21 13:04:43 följande:
    vad funkar?
    Inget funkar. Nu kommer du att klaga på mitt svar men jag svarar på frågan. Vad funkar? Inget funkar. Om det funkar så är det placebo effekt. Skulle nåt av alla dessa preparat på marknaden verkligen fungera bra så skulle det ha konkurrerat ut alla andra och då skulle alla överviktiga ha köpt dom. Har jag inte rätt?
  • BlivandefruGustavsson

Det kan hjälpa till på vägen, jag är inte ute efter något mirakelmedel. Jag var ute efter att höra vad andra som testat tycker - inga moralpredikningar. Kan inte förstå att folk har så svårt att hålla sig till ämnet.

Micaela skrev 2009-02-21 14:43:25 följande:
    Inget funkar. Nu kommer du att klaga på mitt svar men jag svarar på frågan. Vad funkar? Inget funkar. Om det funkar så är det placebo effekt. Skulle nåt av alla dessa preparat på marknaden verkligen fungera bra så skulle det ha konkurrerat ut alla andra och då skulle alla överviktiga ha köpt dom. Har jag inte rätt?
Svar på tråden Liposinol, Lepigen X ....?