• RhjärtaJ

Förlovade!!

Igår åkte jag och pojkvännen och kollade på festlokalen och kyrkan där vi har funderat på att ha vigseln och där utanför kyrkporten gick han ner på knä och friade!!! Det kändes så stort att mitt hjärta ville explodera. Det blev ett säkert Ja!! När vi kom hem var vi plötsligt inte pojk- och flickvänner längre utan fästman och fästmö!!! Så underbart!!! Och bröllop blir det i augusti. Vi älskade både kyrka o festlokal och VARANDRA :)

Vi har bestämt att inte gå ut med att vi är förlovade förrens hans ring har kommit. Han beställde den idag! :) Min hade vi redan fixat och den kollar jag in hela tiden. Är hemma och hostar o är sjuk, vilket är bra för då kan jag ha ringen på utan att någon ser :))

Ville bara berätta om min söndag :)))))

• Svar på tråden Förlovade!!
  • aikidoaasa

Grattis! Själv blev jag förlovad och friad till i lördags så allt känns så speciellt för oss med.
    Vårat bröllop kommer att vara nästa sommar, så att vi har råd med att fixa det så som vi vill ha det.

• RhjärtaJ

En dags skillnad bara! Grattis till dig också!!!
    Själva längtar vi så mycket att vara gifta så det blir nog ett så enkelt bröllop som vi kan, fast fint.

aikidoaasa skrev 2009-02-16 20:57:51 följande:
    Grattis! Själv blev jag förlovad och friad till i lördags så allt känns så speciellt för oss med. Vårat bröllop kommer att vara nästa sommar, så att vi har råd med att fixa det så som vi vill ha det.
Svar på tråden Förlovade!!