• icka79

    vad kostar det att hyra frack?

    någon som vet vad det kostar på ett ungefär med frack?

  • Svar på tråden vad kostar det att hyra frack?
  • Rosenpetunia

    850 kr. fick vi betala (Sthlm) för att hyra en komplett frack. Dessutom var det många helgdagar runt vårt bröllop (påsk), men vi behövde inte betala nåt extra för det. Hade fracken i nästan en vecka för det priset

    Lycka till med letandet!

    P.S. På Blocket hittade vi en jättefin frack för äldsta sonen, som hittat för 500 kr.

  • mammatilltvå

    min sambo betaldade 1200 har jag för mig för att hyra en komplett frack med skor och alla tillbehör i sthlm.
    detta var för ett dygn.

  • Nanne84

    Vi betalar 2000 för frackcoat, väst skor ja allt.... men hur hittar ni andra så billigt. Vi bor ändå bara i "lilla" Borås

  • Red Scarlet

    Vi betalade 1400:- för hel frack inklusive lackskor som man fick ha fredag till måndag. En herrekipering som ligger precis bakom Dramaten i Stockholm. Jag tror att vi fick någon hundring rabatt för vi sa att vi var studenter och tiggde lite, hehe man får göra vad man kan för att pruta..;)

  • Red Scarlet
    Nanne84 skrev 2009-03-06 21:20:37 följande:
    Vi betalar 2000 för frackcoat, väst skor ja allt.... men hur hittar ni andra så billigt. Vi bor ändå bara i "lilla" Borås
    Det är en ganska stor konkurrens i Stockholm och nu under lågkonjukturen tjänar ställena på att hålla priserna låga så att man beställer av just dem och sprider deras goodwill till bekanta. Men det finns ju såklart de som tar hutlösa priser här med, men har man att välja på kan man ju undvika det!
  • MulleNuh

    Frack brukar väl vara ganska billigt att hyra. Runt en tusenlapp.

  • miao 75

    Alla ni som har hyrt frack för runt 1000 1400 vilka butiker är det på??

  • Rosenpetunia

    Vi hyrde på BrideHouse i Huvudsta centrum. Butiken har en hemsida där telefonnummer osv. finns.

Svar på tråden vad kostar det att hyra frack?