• laris
    Äldre 14 Feb 12:45
    7201 visningar
    48 svar
    48
    7201

    Visa mig er hemsida!

    Hej alla!

    För att få lite inspiration till vår hemsida skulle jag bli väldigt glad om ni ville visa mig er

    Kram till alla!

  • Svar på tråden Visa mig er hemsida!
  • aussie­bruden
    Äldre 15 Apr 13:52
    #31
  • zeddy
    Äldre 15 Apr 16:00
    #32

    Josefin 2009 skrev 2009-04-08 14:06:55 följande:


    Vilken sida! Vad mycket jobb ni har lagt ner på den, otroligt fint!
  • Löving­s
    Äldre 15 Apr 17:23
    #33
  • möklin­tabröl­lop
    Äldre 15 Apr 17:32
    #34

    Vi har ingen hemsida men jag skriver blogg. En blogg som jag bara skriver i fram till bröllopet. Sen tänkte jag trycka den och spara. Kanske kan vara kul och läsa hur flippad man var innan.

  • alltie­tt
    Äldre 16 Apr 21:47
    #35

    Här är vår sida som vi uppdaterar hela tiden.

    Kram Eva

    alltiett.weddingannouncer.com/

  • Marian­neL
    Äldre 16 Apr 21:53
    #36
  • zeddy
    Äldre 17 Apr 08:50
    #37
    MarianneL skrev 2009-04-16 21:53:36 följande:
    www.andreasmarianne.com
    Fin sida!
  • Livsvi­nst
    Äldre 17 Apr 09:58
    #38

    www.livsvinst.se

    Min väg från 145 kg till 65. Och nu med ett bröllop som står i fokus

    Kram
    Joanna

    www.livsvinst.se

  • Marian­neL
    Äldre 17 Apr 19:47
    #39
    zeddy skrev 2009-04-17 08:50:17 följande:
    Fin sida!
    tack
  • Löving­s
    Äldre 21 Apr 12:14
    #40

    Nu har vi skickat ut våra inbjudningskort (igår) och i den står det adressen till vår hemsida där all info finns om bröllopet.

    Vi skickade korten igår (eftermiddag) så tror jag att många kommer fram imorgon.
    Detta innebär att många kommer kanske gå in på hemsidan imorgon för att kolla.

    Jag skulle vara hemskt tacksam om ni ville gå in och kolla på sidan och säga vad ni tycker om den i den här tråden.
    Alltså, jag vill inte bara höra att den är fin, utan gärna lite kritik. Fel formulerat? Fattas något? osv.
    Hellre kritik från er än att gästerna ser en massa fel.

    här är vär hemsida:
    lisohen.weddingannouncer.com/

    TACK!

  • theres­eperss­on
    Äldre 21 Apr 12:57
    #41

    Ni som har weddingannouncer. Hur lägger ni in bilder? Mina blir alltid för stora. Just nu är det knappt några bilder och det ser lite trist ut...

  • zeddy
    Äldre 21 Apr 13:23
    #42
    Lövings skrev 2009-04-21 12:14:25 följande:
    Alltså, jag vill inte bara höra att den är fin, utan gärna lite kritik. Fel formulerat? Fattas något?
    Några synpunkter:

    Under Tärnor och Bestman tycker jag att det är snyggare om ni skriver stad, land (där ni skriver var de har bott, ni har skrivit land, stad)

    Under Viktig info, fotografering ser lite skumt ut.. Och kanske låter lite negativt..
    "Vi själv kommer själva varken ha tid eller lust att fotografera"

    Skriv istället typ: Vi ser gärna att våra gäster fotograferar under dagen/kvällen och om det finns möjlighet tar vi gärna emot bilder efter bröllopet.

    Annars blir det säkert jättebra! Kul att inbjudan kommer fram i dagarna!
  • Löving­s
    Äldre 21 Apr 14:46
    #43

    Tack!!! Jätteskönt med lite kritik.

    Har ändrat på det, höll med om att de lät lite negativt när jag tänkte efter. Har verkligen tagit åt mig av dina synpunkter.

    TACK!!

  • Marieg­reb
    Äldre 22 Apr 10:37
    #44

    Min kompis fick hjälp av en duktig tjej som har företaget "JB Design Corner". Kan ju vara skönt att slippa göra det själv om man inte kan och inte vill ha en likadan sida som alla andra. Hon tar tydligen inte så mycket för det heller... inte som en webbyrå som tar flera tiotusentals kronor...

    tror hemsidan är designcorner.se om ni vill kontakta henne...

  • zeddy
    Äldre 22 Apr 11:25
    #45
    Lövings skrev 2009-04-21 14:46:23 följande:
    Tack!!! Jätteskönt med lite kritik.Har ändrat på det, höll med om att de lät lite negativt när jag tänkte efter. Har verkligen tagit åt mig av dina synpunkter.TACK!!
    Varsågod!
  • mattes­brud06
    Äldre 26 Apr 14:48
    #46

    Här kommer vår:
    www.marielouiseomattias.brollopshemsida.com
    Lycka till!

  • Lakrit­sbåten
    Äldre 10 May 22:01
    #47

    Inte så mycket till inspiration ännu men jag har åtminstone börjat fixa till den. Bilder saknas på det mesta ännu.

    Har dock tänkt att bara ha en lightvariant eftersom jag utgår från en mall annars skulle det n-vis varit kul att göra en sida på riktigt men arbetsbördan för närvarande tillåter inte det... får bli en annan gång!

    Tipsa gärna om det är nåt ni saknar!

    www.weddingwire.com/elinandmarten

  • Vickan­85
    Äldre 10 May 22:41
    #48
Svar på tråden Visa mig er hemsida!