• bröllopsjessi

frieri tips tills imån??

hej!!

skulle vilja ha lite tips på frieri .. tänkte fria till min sambo imån på alla hjärtans dag. jobbar till kl 15 så vi ska äta mysig middag me våra två barn på 6 månadr och 3 år på kvällen

jag ska fria till honom och fråga om han vill gifta sig med mig den 12 sept i år... några tips?

• Svar på tråden frieri tips tills imån??
  • purjopillan

gör ett pussel. Det finns färdiga att köpa som det inte är någon bild på så kan man skriva ut en fin bild på datorn som du samtidigt skriver in frågan oxå, sedan får han lägga pussel på restaurangen...

• bröllopsjessi

var köper man sådana pussel?

• Sommarpar

När jag fyllde år hade min kille gjort ett korsord. De gula rutorna blev "spahelg i Stockholm". Om du har lite tid kanske det kan vara ett tips, himla kul att sitta och lösa utan att veeta vad det blir i slutändan...

• Maria2009

Äsch, fria idag istället! Alla hjärtans dag är för uppenbart, ta fredag den 13:e istället

• haennish

Man kan ju beställa chokladaskar med bokstäver på så de bildar ett meddelande. Men detta är både rätt dyrt och hade leveranstid på nästan en vecka... Istället kan man göra en liten hemmagjord variant. Köp en ask med marabous chokladhjärtan och skriv sen ett eget meddelande med vit choklad. Om du inte skriver "vill du gifta dig med mej?" skullde du ju kunna skriva "gifta oss 12/9?"
    Jag funderar på att göra såhär på lördag eftersom vi aldrig hade nåt riktigt frieri utan det mest va nåt vi började prata om och helt plötsligt var det bestämt och vi började planera... :)

• alltidvi

En enkel idé är ju att skicka fram yngsta barnet med en fin lapp alt kort där det står "Vill du gifta dig med min mamma den 12/9"

• bröllopsjessi

köpte en ram där jag klistrade in en rött hjärta och sen skrev jag vid sidan av hjärtat 14 feb på ena sidan å 2009 på andra

sen i hjärtan skrev jag" vill du gifta dig med oss" så ska min son få lämna de till sambon..

• alltidvi

Jättegulligt!

bröllopsjessi skrev 2009-02-13 19:48:57 följande:
    köpte en ram där jag klistrade in en rött hjärta och sen skrev jag vid sidan av hjärtat 14 feb på ena sidan å 2009 på andrasen i hjärtan skrev jag" vill du gifta dig med oss" så ska min son få lämna de till sambon..
  • purjopillan

nu kanske det är lite sent men jag har köpt pussel på vanliga pyssel affärer typ panduro

• alltidvi

Hoppas att det gick bra i helgen!

Svar på tråden frieri tips tills imån??