Har ni ett monogram??
Hej!
Som frågan lyder; har ni ett monogram? Dvs har ni gjort en ordbild med era initialer eller namn, exempelvis på inbjudan?
Funderar på att göra ett själv. Visa mig gärna era som inspiration!
Hej!
Som frågan lyder; har ni ett monogram? Dvs har ni gjort en ordbild med era initialer eller namn, exempelvis på inbjudan?
Funderar på att göra ett själv. Visa mig gärna era som inspiration!
Hej!
Vi har ett monogram som ser ut som bilden här uppe till vänster.
Jag har en hel del i mitt bildgalleri då jag hjälpt andra med monogram...
vi har ett egengjort monogram med min handstil
Har ftt gjort stämpel i 2 olika storlekar från laserfrossa.se o hon hade mailat mig o skrivit att dte var jätte fin bild o vill ha med dem på sin hemsida som inspiration kul! ska lägga in i mitt galleri så ni kan se
Har ett i mitt galleri, som GladaEmma här på BT har gjort..
Har gjort en liten sorts logga som finns på framsidan av våra inbjudnignskort, kommer finnas på programmen och tackkorten också.
Ja just det, finns i mitt galleri.
vi köpte ett monogram på monogramsidan.se sedan skickade vi det till ett företag som gör stämplar, blev kanonfint!!
Finns ett i mitt galleri men tror inte att det är det slutgiltiga..
Hej!
Vi funderar på att skaffa oss ett monogram. Har ni några tips på vad man kan använda monogrammet till?(förutom trycksakerna dvs inbjudan, festprogram etc))
Här finns några förslag www.monogramsidan.se/cgi-bin/homepage/sw/Ideas. Dessutom kan du ha det på tårtan, gravera på glas, brodera på servetter/dukar/sänglinne, brevpapper, gravera i ringarna eller till och med tatuera.
Missade att skriva att mitt senaste inlägg var till agnes72!
Vi har gjort som Hemlig2009 - en typ av "logga".
www.brollopstorget.se/hem/thecla/galleri.php
Här kan ni kika om ni vill
hem.bredband.net/b466949/Marry/monogram.htm
finns lite olika sorter att välja på, en mkt bra sida jag hittade.
och gratis är den oxå, glömde skriva det. Jag beställde från monogramsidan och precis när jag betalt så hittar jag den här sidan MORR