• Fru Tärnblom

Andra augusti-brudar!?

Jag vill gärna få kontakt med brudar som ska gifta sig den 2:a augusti i år.

• Svar på tråden Andra augusti-brudar!?
  • Johanna = en lat kock

2a augusti smäller det för oss med!!!

• brunetten

För oss med! Det närmar sig.

• augusti bruden

Vi ska gifta oss den 1 Augusti, får jag oxå vara med på ett hörn?
    I dag ska jag med min tärna till frissan och göra provuppsättning, man känner att nu börjar det verkligen närma sig.

• Larven

jag ska oå gifta mig 2:a aug!!!

• ungbrud

Jajamensan!
    Är det typ 6 veckor kvar eller nå´t så´nt. Är hur less som helst på allt planerande, vill bara att det ska vara andra augusti nu. Och fy faan vad dyrt det blev tillslut. Tänkte ha en fest med buffe för ca 50 pers och skivspelare. Slutade med servering till 72 pers och levande musik. Vet inte hur detta har skett. Men jag hoppas att det blir den bästa dag jag varit med om!

• A-S

Andra augusti - nedräkningen har börjat...
    Vi är snart där... ;-D
    /A-S

• annaca

Var i landet kommer ni vara/var kommer ni ifrån? Vi valde att stanna i vår nuvarande hemstad, Linköping, och våra familjer kommer upp resp. ner från Göteborg/Trollhättan resp. Eskilstuna. Ingen av oss känner speciellt mycket gemensamt med våra födelseorter längre...

• Zandrah

2a augusti är det här med

• sandani

Hej alla 2:a augustibrudar!

Ja nu börjar det närma sig!
    Har hämtat ringen, bestämt menyer och börjar bli nojjig angående möhippa.

I måndags stod det en stor utklädd kyckling utanför mitt jobbfönster och tittade in. Sen sprang den iväg. Idag på morgonen ringde någon ( vet inte vem) och sa att jag skulle titta ut genom fönstret. Där stod kycklingen igen och juckade mot en bil!!!!! Jag blev precis livrädd igen ( fast fnissig oxå) Sen sprang kycklingen iväg och försvann. Så jag misstänker att jag kommer att se den här kycklingen fler gånger innan den 2:a Augusti.

// Gullefjun

• Larven

Tjena. Inte långt kvar nu ... Men för mig käns det som om läget är under kontroll - vi har fixat ringen och kläderna lokalen osv. Det vi harkvar är festhäfte, present till gästerna, välja mat från en meny, fixa ngt till oss att åka i. Jag kommer i från Lidingö, stockholm och vi bor där n, så det var det naturliga valet att gifta sig där.Trevlig midsommar

Svar på tråden Andra augusti-brudar!?