Alla dessa måsten! HJÄLP mig snälla
Vi hade från början bestämt att vi bara skulle ha dom närmaste på vårat bröllop.
Tex så bjuder vi inte min bästa väns pojkvän,
Vi bjuder inte våra kusiners partner (ingen av dom är gifta). Men sen så kommer svärmor och frågar jaha varför bjuder ni inte henne och varför inte dom,
Så va vi på middag med min blivande mans farbror och hans fru från afrika och hennes systers dotter som är 31år som vi endast träffat 1 gång och det var på denna middagen som också bor i Afrika. Nu har hon bestämt sig för att börja studera i Göteborg och då vräker min svärmor ur sig på Engelska så att hon också ska förstå, utan att ens pratat med oss innan. (Jaha nu måste ni ju bjuda Harriet eftersom hon ska börja plugga här i Sverige och hon känner ju ingen här) Jag blev bara så paff. Min blivande man sa bara av ren paffhet jaha det får vi lösa. Men jag känner inte ens denna kvinna, Vi ska bjuda Farborn och hans fru.
Vad ska jag göra? Jag vill inte ha henne på mitt bröllop, Ska ju inte ens ha alla mina vänner eller hela min släkt på bröllopet för fasen. HJÄLP MIG!!!!!