• September09

Skor från Amelia Brud & Bröllop, Donna?

Hej!

I senaste Brud & Bröllop så har Daga Lamy (hon som är gift med snyggingen Rafael Edholm) ett par så ljuvliga skor på sig. Jag har inte tidningen framför mig men om jag inte minns fel så står det att de är av märket Donna och det är som högklackade sandaler med stora strass-stenar på. Nån som vet vilka jag menar?

Jag har googlat men kan inte hitta nåt om dessa och har dessutom aldrig hört talas om nåt skomärke som heter Donna.

Kan nån hjälpa mig?

Måste för övrigt säga att hon har en helt fantastisk klänning på sig på den bilden också, men den ligger en bit utanför min budget...

//Malin

• Svar på tråden Skor från Amelia Brud & Bröllop, Donna?
  • molnis

Fastnade också för dom! Tänkte med på dondonna, men tycker att de borde skrivit det i så fall?

• September09

Men visst är det dom! Ni är ju helt grymma här ju.

• molnis

De är jätte fina men tror klacken är för hög för mig. Finns väldigt mycket fint med hööög klack=)

• Kajsalisan

Jag fick mina sådana skor igår. (från havetohave.com) Älskar dom men är väldigt hala på trägolv. Så får se om det blir andra skor till festen. Men älskar dom!!!

• stinch
    Kajsalisan skrev 2009-02-10 22:53:43 följande:
    Jag fick mina sådana skor igår. (från havetohave.com) Älskar dom men är väldigt hala på trägolv. Så får se om det blir andra skor till festen. Men älskar dom!!!
    du kan ju alltid halvsula dom med en tunn räfflad sula för att slippa halkan!
  • Kajsalisan
    stinch skrev 2009-02-10 23:13:35 följande:
    du kan ju alltid halvsula dom med en tunn räfflad sula för att slippa halkan!
    Bra tänkt. Jag tänkte ju i och för sig använda halkan som en ursäkt att bättra på skogarderoben ;)
  • stinch
    Kajsalisan skrev 2009-02-10 23:18:40 följande:
    Bra tänkt. Jag tänkte ju i och för sig använda halkan som en ursäkt att bättra på skogarderoben ;)
    Ja men det där med halvsulning kan du ju "råka" komma på efter att du köpt par nr 2!
  • Kajsalisan

hahaha du e inte dåligt smart du!!!
    HAhaha.. Underbart :D

stinch skrev 2009-02-11 00:37:52 följande:
    Ja men det där med halvsulning kan du ju "råka" komma på efter att du köpt par nr 2!
  • stinch

Tänkte bara säga att de eftersökta skorna finns även på Åhléns City i Stockholm, såg dom där i förrgår när jag sprang ärenden på stan!

• Joji

Jag spanade också in dem, väldigt snygga!

Svar på tråden Skor från Amelia Brud & Bröllop, Donna?