• källerudd

skraplott

hmm jag har för mig att det va här någonstanns på BT som jag läste om romatiska skraplotter...Det va en ruta att skrapa för varje vecka, så skulle man göra detta romatiska...

Nu kan jag inte hitta inlägget och kommer inte ihåg adressen till sidan där man kan beställa...

...någon som vet vad jag menar och kan hjälpa mig??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 12:56
    Jag hittade det andra forumet där de diskutera dessa underbara skraplotter...
    Kan nog vara samma som nämnts nedan, lite olika förklaringar på olika sidor bara.

www.brollopstorget.se/Forum-1-10/m2700728.html

Jag vet vad jag ska köpa till min älskade i alla hjärtansdag present =)

• Svar på tråden skraplott
  • Svanboet

Så roligt... puffar för jag vill också veta vad detta är

• anja1661

åhh dessa bara måste jag ha!!!
    nån som vet vilken hemsida jag kan beställa från??

• MV85
    MV85 skrev 2009-02-09 16:58:16 följande:
    här i stan kan man köpa dem på kondomerian... kanske de har det på sin hemsida oxå? www.kondomeri.se/
    52 Weeks of Romance heter det och kostar 119:- där.... hittade det när jag gjorde en snabb sökning på 52
  • anja1661

det blir ju typ nästan samma pris på de båda ställena med frakt och sånt...

• MV85

Pris på amoremio inkl. frakt Totalpris:295 kr

Pris på kondomeri inkl. frakt beror på valt betalningsalternativ, men billigaste pris (betala med payson) 149:-

så skulle inte kalla det riktigt samma pris.. nej....

• källerudd

Hmm tack för tipsen inte riktigt vad jag menade, men de skulle nog fungera precis lika bra...

Det andra var verkligen skraplotter som man turades om att skrapa varannan vecka (tex söndagen) o sen hade man en vecka på sig att göra detta romantiska för sin älskade...

• anja1661
    källerudd skrev 2009-02-09 19:00:07 följande:
    Hmm tack för tipsen inte riktigt vad jag menade, men de skulle nog fungera precis lika bra...Det andra var verkligen skraplotter som man turades om att skrapa varannan vecka (tex söndagen) o sen hade man en vecka på sig att göra detta romantiska för sin älskade...
    det låter verkligen som något jag skulle vilja göra!!
    som en kärleks adventskalender för hela året!!!
  • källerudd

Ja jag tyckte det kunde vara perfekt nu inför alla hjärtans dag..sambon är inte hemma denna dag så då hade jag velat göra det hela året liksom =)

Svar på tråden skraplott