Kräsen fotografbrud
Jag har ett jättedilemma! Enligt andra är det kanske inte så farligt, men jag ser det som ett riktigt problem jag inte riktigt vet hur jag ska lösa.
Jag är ingen professionell fotograf, men kräsen när det gäller bilder, särskilt såndana som jag ska använda mej av.
På bröllopsdagen vill jag ha fotograf med mej hela dagen som kan fånga alla dedär "osynliga" ögonblicken... När frisyren blir till, klänningens snörning dras åt, straxt innan vi går in i kyrkan osv.. Jag känner till en som är mycket skicklig på att fånga de där ögonblicken, men som jag inte riktigt känner personligen..
Han är alternativ A, sedan har jag flera bekanta (till exempel hela min fotoklubb) som kunde var med...
Likaså är det med bröllopsfoton, de ska ju också vara av högsta kvalité och dessutom kreativa!
Men för en kräsen hobbyfotografsbrud är bara det bästa bra nog... Det känns ju lite jobbigt på det sättet att prioritera en fotograf så högt, men det är ändå en dag jag vill föreviga in i minsta detalj.
Finns det någon annan fotografsbrud eller -brudgum här som varit lika kräsen och noggrann med denna sak?