Tips om bra o billig fotograf i Göteborg
Har ni några tips?
Vill inte betala för mycket för bilderna...
Vill ha fina bilder=)
Har ni några tips?
Vill inte betala för mycket för bilderna...
Vill ha fina bilder=)
Jag letar också
www.brollopstorget.se/Forum-1-25/m3240290.html
en annan länk här..
Hej
Jag gifte mig i somras och vi hade en fotograf som heter Peter Olsson och har hemsidan www.photprint.se. Han tog väldigt bra bilder, var lätt att kommunicera med och vi var helt nöjda så jag kan verkligen rekommendera honom! Det bästa var att han inte behåller rättigheterna till bilderna själv utan vi fick över 100 bilder digitalt efteråt som vi får göra vad vi vill med. För att åka till Varberg (där bröllopet var) och vara med oss i ca 3h blev det totalt 3800kr om jag inte minns fel. Dock utan några utskrivna bilder med i priset.
Lycka till!
Måste tipsa om Peter Olsson som jag fick tips om här på bröllopstorget! Vi betalar 3500 för fotografering innan vigseln samt under vigseln och på riskastning när vi kommer ut från kyrkan!
tillägger att han dock är väldigt uppbokad så boka i tid:)
Eva Quirbach kan jag ge mina varmaste rekomendationer om. Jag tror att det är mycket svårt att toppa henne.
Vi har bokat Niels till vår dag. Han är sjukt trevlig och profesionell. Man är riktigt bekväm med honom! Kolla in hans bilder, hans efterbehandligar på bilderna är väldigt annourlunda. Dessutom har han schyssta priser. Me like =).
www.nielsphotography.com/