• skogstrollet89

    Drömmar!?

    Är det bara jag som drömmer dom bröllopet varje natt nästan och för det mesta mardrömmar faktiskt som tex. att man inte är i ordning gjort

    Vad drömmer ni?

  • Svar på tråden Drömmar!?
  • Lissdaniels

    Jag drömmer kanske varannan - var tredje vecka om bröllopet och det är allt från att brudgummen inte kommer till att vi inte har beställt någon mat

    Jag drömmer i vanliga fall ganska mycket men just bröllopet är det lugnt med.


    6 juni - när 2 blir 1
  • skogstrollet89

    okej, nu är det ju bara en dryg vecka kvar, så det kanske är ganska normalt att drömma så mycket?!?! men jag kunde väl få drömma bra drömmar?

  • T0612

    Oja hela tiden och jag gifter mej inte förens dec =/
    hoppas det inte håller i sig..

  • Lissdaniels

    Jag tror man drömmer mest om det man håller mest på med för stunden. Jag har ju tyvärr förlorat både en häst och varit med om en ridolycka i januari så bröllopet har ju legat på is i 1 månad.
    Drömmar är ju hjärnans sätt att sortera intryck man har haft under dagen.


    6 juni - när 2 blir 1
  • first lady

    Jag har drömmar varje natt, ligger och pratar och så. Kommer nästan aldrig ihåg vad jag drömmt om. Men min sambo påpekar varje dag i stort sett och frågar vem jag varit arg på, vad jag har skrattat åt osv.
    Ibland tror han att ja är vaken fast ja sover. hihi. Kan sätta mig upp och kolla på sambon och börja prata,
    Ibland har han berättat att han svarat och efter par minuter har fattat att ja sover/pratar i sömnen. Asgarv.

  • Corona

    Men alltså, jag har inte drömt om bröllopet men någon form av stress måste det vara för jag har drömt flera nätter i rad om stympningar! Små barn som får tårna avklippta med häcksax, maffian som hugger av fingertoppar... skitläskigt. Vad kan det vara, separationsångest eller något!?!

  • MulleNuh

    I början, straxt efter att vi bestämt att vi skulle gifta oss så drömde jag HELA tiden om det. Och just dom det står i ts. Jag var inte i ordninggjord. Hade glömt ringen i kyrkan.
    Klänningen hade krymt 2 decimeter på längden och jag var då tvungen att gå in i kort klänning och urtvättade grå tubsockor.

  • Kickis

    Är precis likadan! Vet tom vad jag ska säga i sömnen för att min sambo inte ska förstå att jag sover "Nä, jag är visst vaken" Har en gång bitit min stackars sambo för att jag trodde att han var den läskiga mannen i drömmen som skulle kidnappa mig... eller nåt i den stilen, ha, ha. Vaknade av att han skrek... Lätt sjukt jag vet. Men min älskade sängkamrat tar det förvånansvärt bra, brukar mest skratta åt mig, eller sucka - så länge jag inte bits vill säga...

    first lady skrev 2009-03-06 21:39:16 följande:


    Jag har drömmar varje natt, ligger och pratar och så. Kommer nästan aldrig ihåg vad jag drömmt om. Men min sambo påpekar varje dag i stort sett och frågar vem jag varit arg på, vad jag har skrattat åt osv.Ibland tror han att ja är vaken fast ja sover. hihi. Kan sätta mig upp och kolla på sambon och börja prata, Ibland har han berättat att han svarat och efter par minuter har fattat att ja sover/pratar i sömnen. Asgarv.
  • Luucie
    MulleNuh skrev 2009-03-06 21:46:09 följande:
    Klänningen hade krymt 2 decimeter på längden och jag var då tvungen att gå in i kort klänning och urtvättade grå tubsockor.


    Jag har bara drömt om det två gånger. En gång brann klänningen upp, när jag hade den på mig..då var jag inte glad.

    Andra gången drömde jag att vi vigdes av den där snubben som är reporter på hänt extra. Vigseln avbröts mitt i och han gick bara och ryckte på axlarna, drack vatten ur sin Evianflaska och sa att han inte orkade slutföra utan att vi var tvungna att vänta tills dagen efter...
    "Men jag då?!" Sa jag. "Jag kan ju inte fixa om allt imorgon igen??!!!"
    "Vaddå" sa han " du skulle ju ha gått ner 40 kg, det har du inte heller klarat av.."

    Ja vad ska man säga..
  • MulleNuh

    hahaha


    Luucie skrev 2009-03-06 21:54:26 följande:
    Jag har bara drömt om det två gånger. En gång brann klänningen upp, när jag hade den på mig..då var jag inte glad.Andra gången drömde jag att vi vigdes av den där snubben som är reporter på hänt extra. Vigseln avbröts mitt i och han gick bara och ryckte på axlarna, drack vatten ur sin Evianflaska och sa att han inte orkade slutföra utan att vi var tvungna att vänta tills dagen efter..."Men jag då?!" Sa jag. "Jag kan ju inte fixa om allt imorgon igen??!!!""Vaddå" sa han " du skulle ju ha gått ner 40 kg, det har du inte heller klarat av.."Ja vad ska man säga..
  • novia72

    Luucie!!! Du e helskön!!! :)

    ....jag har svårt att somna...känner att något kommer jag att missa!!!! & vi har ingen tid kvar!!!! :)

  • fröken sjunfors

    för några år sedan så drömde jag väldigt mycket och började prata, och min sambo tyckte det var skitkul och frågade mig massa saker. drömde allt från big brother i australien(!) till att jag en gång glömt stänga grinden till kossorna som var i hagen. (hade praktik på en gård då, haha)

    nu har jag mest såna där härliga drömmar om bröllopet, att min sambo kommer dit drängfull, att han har avbokat kyrka och festlokal, samtidigt som han bjudit in 100 personer till.. vaknar med lätt panik ibland

Svar på tråden Drömmar!?