J D skrev 2009-02-01 11:08:35 följande:
Vad kul! . Kände ni inte heller varandra innan? Kul att beställa vigserlringarna på ettårsdagen, här har vi precis fått det gjort såhär ca 1 månad innan ettårsdagen .
Vi var tillsammans för 17 år sedan.. Men jag var då inte redo för att ha något förhållande tror jag (fyllde 14 då). Av en slump hittade jag honom på FB i våras. Bodde då i Umeå men skulle upp till Skellefteå och hämta mina katter hos kattvakten efter jag varit på semester. Sambon tyckte då att vi skulle ses och fika eller äta och ja tänkte "visst, de vore ju kul, han ha säkert förfallit lika mycket som alla andra ex"
Tji fick jag. Han var lika söt som jag minns honom. bara lite sexigare, snyggare och ptja helt underbar!En månad senare insåg vi att vi kände för mycket för varandra för att inte satsa på det och det känns så himla rätt.. Å även om vi inte vart tillsammans så länge så känns de som vi varit det sedan vi var små på sätt och vis. Vi hade inte setts på 14 år tror jag!
Vi var och beställde min nya förlovningsring samt bestämde vigselringar på vår 9 månaders dag insåg jag just :)