• Eliza77

    Bröstförstoring - ta ut

    Hej!

    Jag gjorde när jag var 22 år en bröstförstoring. Hade 75 AA, fick 75 B. La in 225 ml, varit nöjd hela tiden. Men nu har det gått lite mer än 9 år. Fick barn för ca 6 månader sedan och det har gått jätte bra att amma. Men det är ju dags att byta eller ta ut dem snart och jag har bestämt mig för att ta ut dem helt. Får stoppa upp behån istället. Vad jag undrar är:

    Är det någon som gjort det? Vad kostade det, gjorde det lika ont efteråt som när man stoppade in dem? Blev brösten väldigt hängiga? Är ni nöjda med ert val?

  • Svar på tråden Bröstförstoring - ta ut
  • Lovely Stardust

    Är lite nyfiken på varför du vill ta ut dem helt? Har du inte varit nöjd med dem eller har du tröttnat på dem bara?

  • Dixiet

    känner en tjej som tagit ut sina..hon hade 400cc inlagt..först var huden lite slapp så att säga men sedan så drog de ihop sej fint:) dessutom hade hennes "egna" bröst växt från A-C under dessa 8åren hon hade sina inlägg.. du har ju inte lika mkt så de borde gå fint:)..tror hon betalade 15000.- för sin op men de var ett tag sen och är ju olika från klinik til klinik också..

Svar på tråden Bröstförstoring - ta ut