• nni

Beställt skor på nätet? Beställt från Brandos?

Vad e era synpunkter på de skor ni beställt?

• Svar på tråden Beställt skor på nätet? Beställt från Brandos?
  • Baby S

Brandos är suveräna öht. Men kan tyvärr inte tipsa om några speciella skor.

• nni

Ah bra att du tycker det. Visst e dom. Gillar idén att skilja på färgerna med klänning o skor. Verkar va skimrande o fina.

• Baby S
    nni skrev 2009-01-28 18:00:24 följande:
    Ah bra att du tycker det. Visst e dom. Gillar idén att skilja på färgerna med klänning o skor. Verkar va skimrande o fina.
    Toppen bra idé. Jag håller med om det. Det som är bra med brandos är ju att man kan se dojan i alla tänkbara vinklar innan man köper, och passar de inte så skickar man tillbaks gratis.. Så fiffigt så.
    Men de där var ursnygga och just som du säger att man skiljer lite med nyansen, plus att de skimrar. Kanon
  • nni

Ja du det e sant! E fraktfritt. Känns riktigt skönt, ska bara höra med sambon också vad han tycker.
    Tack så hemskt mycket för responsen!

• 27juni2009

jag har hittat skitsnygga skor där t min m2b, hittar vi inte här hemma skall jag ebställa dem trots priset på 1300 ha har 46 i storlek så inte alltid de lätatste o hitta rätt.
    Jag gilalde den skon nni

• Baby S
    nni skrev 2009-01-28 18:04:15 följande:
    Ja du det e sant! E fraktfritt. Känns riktigt skönt, ska bara höra med sambon också vad han tycker. Tack så hemskt mycket för responsen!
    Lycka till, och berätta om de blev bra sen också!
  • nni
    27juni2009 skrev 2009-01-28 18:07:19 följande:
    jag har hittat skitsnygga skor där t min m2b, hittar vi inte här hemma skall jag ebställa dem trots priset på 1300 ha har 46 i storlek så inte alltid de lätatste o hitta rätt.Jag gilalde den skon nni
    Tack så mycket grannen. Jag gillar också dom skorna där starkt. Du får säga vilka skor du spanat in!

Baby S Absolut ska jag göra det (ska handla klänningen först dock). Men om några v borde jag handlat skorna. :)
Svar på tråden Beställt skor på nätet? Beställt från Brandos?