• GMisio

Hjälp mig att välja

Hej!
    Jag har hittat två fotografer som jag tycker om väldigt mycket. Om ni fick välja, vem av dom skulle ni anlita och varför? Jag verkligen behöver hjälp.
    www.studiolivia.se eller www.mauritsen.se

• Svar på tråden Hjälp mig att välja
  • Brud 090808

shit vad svårt, jag tror du kommer bli mycket nöjd med vilken som du väljer, ser ju toppen ut på bägge, kan tyvärr inte hjälpa dig mer än så, sorry

• Fenixx

jag fastnade lite mer för studiolivia.

men om du gillar dem lika mycket, har dem exakt samma pris? annars kan du ju ta den som är lite billigare?

• AnRo09

shit vad svårt! Båda såg jätte fina/bra ut!
    Kan inte hjälpa dig mer än att säga den du väljer kommer att göra ett bra jobb

• Nattvakten

Det är inte lätt att välja mellan dem två. De är båda duktiga.
    Om jag skulle vara du då skulle jag välja www.studiolivia.se. Det var ett heltidsjobb för mig att hitta "rätt" fotograf med "rätt" pris. Jag tittade igenom massor av rekommendationer här på BT. För mig känns det att Studiolivia ger mer för pengarna.

• Stitch

Svårt, men jag skulle välja Studiolivia. Dom känns superfräscha i stilen också.

• Flamingo80

Mitt val är studiolivia utan tvekan Vi blev fotad av Mats och vi är jättenöjda med bilderna. Han är toppen!

• jojanna

skulle välja studio olivia, gillade hur de fångade ögonblicken och deras val av motiv.

• GMisio

Nu har vi i princip bestämt oss Tack för hjälpen! Det blir www.studiolivia. Har varit i kontakt med dom och nu ska vi träffas. Vi ser verkligen fram emot att ses. Det ska bli jättespännande!

Svar på tråden Hjälp mig att välja