• Tillde

Färg på skor till kritvit klänning??

Ojojoj vad mycket det är att tänka på! Nu ska man ju tydligen ha skor med Ska ha en kritvit klänning, temat är vitt och gammelrosa. Vad tycker ni, ska man ha kritvita skor, vita i någon form eller försöka hitta ett par fina gammelrosa skor?? Svårt så tips mottages tacksam från er rutinerade brudar

• Svar på tråden Färg på skor till kritvit klänning??
  • MCB

Ett altenativ är kanske vita skor med en gammelrosa rosett därbak till.

• Tillde

Nja rosetter är inte riktigt min stil, men tack för förslaget inte alls dumt annars

MCB skrev 2009-01-27 13:00:41 följande:
    Ett altenativ är kanske vita skor med en gammelrosa rosett därbak till.
  • Nina och Rickard

Jag har också kritvit klänning och jag ska använda mina använda vita ballerinaskor, hihi :) Det beror på att jag inte orkar lägga engagemang/pengar på nya skor som knappt syns under klänningen..men det är jag det, gammelrosa skor kan ju annars vara coolt. Fast om du vill vara ekonomisk så köp såna som du kan tänka dig använda i fortsättningen också

• Mamli

jag ska ha vit klänning och vårt färgtema är cerise och orange..så ja tänkte hitta cerisa skor så de lyser upp lite. så då håller ja på rosa för din del

• Tillde

Hjääälp, har hittat ett par SÅÅ läckra skor och de är inte helt gammelrosa men jag tycker nog att de kan passa, har kollat med tärnklänningen och näbbklänningarna och det funkar helt klart!

Vad tycker ni???? Säg ärligt OCH, tror ni fötterna går av? Har fått för mig att brudskor är lite bekvämare än vanliga pumps man köper på Din Sko tex?? Tänkte ha ett par ballerina att byta med framåt natten då man ska svänga de lurviga...

www.have2have.se/product.asp

• Tillde

Hjääälp, har hittat ett par SÅÅ läckra skor och de är inte helt gammelrosa men jag tycker nog att de kan passa, har kollat med tärnklänningen och näbbklänningarna och det funkar helt klart!

Vad tycker ni???? Säg ärligt OCH, tror ni fötterna går av? Har fått för mig att brudskor är lite bekvämare än vanliga pumps man köper på Din Sko tex?? Tänkte ha ett par ballerina att byta med framåt natten då man ska svänga de lurviga...

www.have2have.se/product.asp

• Tillde

Puffar vill så gärna veta vad ni tycker

• Tokstolla
    Tillde skrev 2009-01-28 09:01:13 följande:
    Puffar vill så gärna veta vad ni tycker
    Tycker de var jättesnygga
    Och att ha ett par att byta med är inte dumt. Kanske även sånna riktiga gelekuddar under sulan så du orkar gå och stå länge med dem.

(Trodde inte du tyckte om rosetter dock ;) hihi )
  • Tillde

Nä jag vet hahahaha där fick du mig Nä rosetter är verkligen inte min grej egentligen men jag föll pladask för dessa skorna så jag kanske får tänka om
    Tänkte ha ett par ballerinaskor tills det är dags att svänga de lurviga framåt kvällningen

Hmmm 10,5cm klack, är inte supervan, undrar om man borde köpa ett par "säkrare" skor??

• puppis

Skorna är jättesöta! Jag skulle absolut kunna tänka mig dem, om jag inte var så känslig för höga klackar.
    Blir fint med vit klänning.

• fru AM

Fina skor! De var inte så dyra heller så KÖP!

• Tillde

Jag veeeeet jag är bara så orolig för klackarna, 10,5cm, vill ju inte knäa fram under vigseln!!! Håller på och funderar på om jag kommer palla dem fram tills festen, då blir det vita ballerina med lite klack...
    fru AM skrev 2009-01-28 09:56:12 följande:

Fina skor! De var inte så dyra heller så KÖP!
Svar på tråden Färg på skor till kritvit klänning??