• josanna

mer info om känd Fotograf i Skåne

Hej alla glada brudar och fotograf letare. Jag skulle vilja vet om det är någon som anlitat Photomedia och Jens C Hilner skulle vilja ha lite info om hur det gick till och så. Bilderna är ju toppen fina men ville veta hur allt funka runt omkring om allting är så bra som det sägs.

Tack på förhand

• Svar på tråden mer info om känd Fotograf i Skåne
  • lorven

Jens e duktig och seriös han plåtade våra barn och det blev jättebra. Vi har dock inte bokat honom till vårt bröllop i sommar då uppdraget gått till en släkting, ett billigare alternativ tyckte vi.

• challensia

tycker han e dyr så nej tack

• Sandra80

Våra bilder blev toppen och vi rekommenderar Jens. Duktig och god service gav han. Våra bilder är först i hans galleri spana in www.photomedia.se visst var min höstbukett fin.

• 081209 2

Hej Jens har du dåligt med jobb eller bara mycket tid att göra reklam för dig själv?
    Måste ta en del tid och skapa så många personligheter/ID:n

• sammi

Vi fick våra bilder ganska sent typ tre veckor efter men bilderna var jättefina så tummen upp.

• karintoole

Jag är glad jag fick nyss om han sida via forumet här. Spelar inte så stor roll vem som skrivit. Det är bilderna som avgör om man vill boka en fotograf samt personlighet. Vi är inte helt bakom flötet vi som ska gifta oss faktiskt.Sen kan jag direkt tycka att inlägget ovan har en släng av avundsjuka över sig. Sen kan jag även tycka att om man är nyfiken på en fotograf eller aktör inom branschen varför inte ta upp telefonen och ringa till personen istället. Ställ dina frågor och bli kokare.

Pa tal om något annat, ingen som vet en videofilmare till bröllop. Har letat överallt men hittar ingen direkt.

Svar på tråden mer info om känd Fotograf i Skåne