Någon annan som gifter sig 28/2
Nån här som gifter sig 28/2? Har ni hunnit långt i allt fixande. Börjar känna mig en anning stressad, har lite duknings inköp kvar, smycken, underkläder och festprogramm att fixa.
Nån här som gifter sig 28/2? Har ni hunnit långt i allt fixande. Börjar känna mig en anning stressad, har lite duknings inköp kvar, smycken, underkläder och festprogramm att fixa.
Hej hej!
Vi gifter oss också den 28 Februari. Mycket är fixat. Det som är kvar är mina underkläder. Vi har vigselprogrammet klart, men inte utskrivet. Festprogrammet är inte påbörjat ..... Lite stressad är jag också...
Såg nu i din presentation att du är norrlänning, det är jag också. Vi kommer gifta oss i norrbotten-Piteå. Vart gifter ni er?
Inte så långt från er, i Storforsen.
KUL! Ska ni ha något tema på ert bröllop? Ska ni även ha festen i Storforsen?
Har hyrt Raimos bar till middagen. Har försökt hålla mig till nå typ av "John Bauer" tema, då Trolltagen spelas där och det känns som lite sagoaktig miljö. Ni då, något tema?
Vad fint det låter! Fantastiskt vacker miljö också!
Ja, vi ska ha vintertema -vitt och silver, Dekorerar gör vi med massor av ljus, iskristaller, fejk-snö och "diamant" servettringar. Vi kommer att hålla till i Piteå Golfklubbs festvåning. De sköter allt med dukning mat, servering etc... Känns skönt!
Ska oxå gifta oss den 28/2, dock i andra delen av landet, Skåne. Har fixat det mesta, har festprogrammet att skriva ut, vigselprogrammet att göra, köpa dricka annars e allt som det ska. Ska göra min prov make i morgon, spännande.
Hej "Drömmande brud". Kul att du hittat hit! Ja, det är verkligen skillnad, norr och längst i söder Kul med provmakeupen! Jag ska göra min endast 2 dagar innan bröllopet ........ Men tjejen tyckte det räckte och skulle det bli helt fel har vi en dag till på oss att "prova". Nåja, det blir nog bra. Festprogrammet som jag TRODDE skulle kännas kul att göra känns nu mer som en börda, ett måste. Har ni klart hur ert festprogram ska se ut med innehåll etc...?
Verkar som om vi alla 3 har festprogrammen kvar. Vet hur framsidan ska se ut, men inte riktigt vilket innehåll det ska ha. Kommer göra en gästpresentation på "sidan om", ska hänga upp Wanted dead or alive (typ vildavästern) affisher på varje gäst runt om i lokalen, bara jag får ihop dem.
Hej!
Kul med fler som gifter sig på lördag! Nervösa?!?!
Hej!
Jag är faktiskt inte nervös. Men jag misstänker att jag kommer vara spyfärdig av nervositet imorgon Hur är det med er andra??
Jag vill bara säga att NI GIFTER ER I MORGON!! GRATTIS och lycka till med allt!! : )