• elsi

Rainbow skor i Stockholm??

Hej, jag har fastnade för Rainbow skor eftersom de är bekvämer och kan färgas, jag vänta på färg prov från min klänning vilken dag som helst.

Var i stockholm kan man köpa Brud skor??? helst Skor med spetsig tå. ej sandalar .

ha varit på Hornsgatan alla 3 butiker (den i källaren märkte inte ens att jag var där!!) och den stora på St Eriksgatan, vid bron över till kungsholmen
    Jag känner till Pernillas men jag ville så gärna prova den färdiga skon och så vet jag inte om hennes skor kan färgas i samma färg som min kläning.

Tack för hjälpen

• Svar på tråden Rainbow skor i Stockholm??
  • Brud 090808

jag var i den på hornsgatan som ligger nära t-stationen Zinkendamm, om det är samma som vi menar så var de inte så hjälpsamma och när jag bad om att få titta på skorna så sa de till mig att inte kläma på dem. Jag hittade dock en butik i skåne där jag bor med just Rainvow och de hade fler modeller, mycket sköna och fina, men jag tycker även ifall de inte var så trevliga i den butik som vi pratar om så hade jag köpt skon där, gör inte så mycket om det bara är en sko, klänning är det ju värre med. Hoppas det går bra för dig i skodjungeln.

• Umbraz

Jag köpte mina Rainbow på Högtidskläder på Hornsgatan 144, jag är supernöjd!

• elsi

Brud 090808 skrev 2009-01-29 20:19:59 följande:

jag var i den på hornsgatan som ligger nära t-stationen Zinkendamm, om det är samma som vi menar så var de inte så hjälpsamma och när jag bad om att få titta på skorna så sa de till mig att inte kläma på dem. Jag hittade dock en butik i skåne där jag bor med just Rainvow och de hade fler modeller, mycket sköna och fina, men jag tycker även ifall de inte var så trevliga i den butik som vi pratar om så hade jag köpt skon där, gör inte så mycket om det bara är en sko, klänning är det ju värre med. Hoppas det går bra för dig i skodjungeln.
    Ha!! jag gick in.. väntade, lite ljud längst bak i butiken, ropade hej, väntade... ropade hejdå och gick!!
  • elsi
    Umbraz skrev 2009-01-29 20:25:37 följande:
    Jag köpte mina Rainbow på Högtidskläder på Hornsgatan 144, jag är supernöjd!
    ja de hade några där... fast inte i min storlek så ville jag har ca 8cm klack , min m2b är så lång!

Men jag ska kolla både butiker igen,, tack!
  • Jugoslovenka

Hej tjejer,

jag köpte också ett par vackra Rainbow, och när jag provade dem kändes det rätt med storlek 40...
    men nu när jag skulle gå i dem hemma känns som en aning för stora....ska jag gå och byta eller bara köpa inlägg till baksidan??

Tack för hjälpen

• elsi

nej, byte inte ännu, köp en halv sula (fram delen ) eller en helsula i scholl svikt, (skumgummi med tyg över) ej läder för det är halt och man kan glider med eller utan strump byxor,
    eller: prova båda!
    men prova med det först,

Var köpt du dina skor? vilken model har du?

• Jugoslovenka

Ja tror att det kommer att vara tajt med 39, ska prova dem och se men jag tror att jag kör på inlägg:)

Jag köpte dem tillsammans med klänning på Södra Högtidskläder i Malmö....bilden finns i galleriet.

Super bekväma och snygga

• elsi

Jag se inte din galleri, jag tror att du måste "gör det synlig" på nån klick på vänsta sida

• Jugoslovenka

Hmm hittar ingen sån knapp :(
    Men när jag tittade på allas bilder.....så var mina också där

• Jugoslovenka

Hehe tror att jag hittade det under inställningar.
    Prova och titta nu :)

Svar på tråden Rainbow skor i Stockholm??