Vigsel på Ishotellet
Hej,
Jag tänkte höra om det finna någon här som har gift sig på Ishotellet och varifrån ni isåfall beställde Er brudbukett.
Hej,
Jag tänkte höra om det finna någon här som har gift sig på Ishotellet och varifrån ni isåfall beställde Er brudbukett.
Tycker att du ska titta på sådana super fina kristallbuketter. Det skulle passa jättefint i den miljön
Vi gifte oss i Iskyrkan. Buketten beställde vi från Kiruna Blomsterhandel (ligger ungefär 15 km. från Ishotellet, de kan leverera buketten till Ishotellet om ni inte kan hämta den) och det fungerade över förväntan med tanke på att all vår kommunikation innan sköttes via telefon och mail.
Lycka till med allt! Ni har valt en underbar plats för er vigsel
Jag gifte också i Iskyrkan och brudbuketten beställde jag i hemorten dvs. Stockholm och tog den med till Kiruna. De i blomsteraffären packade buketten i en låda, så den höll sig fräsch under flygresan och till bröllopsdagen. Det gick jättebra.
Jag instämmer Rosenpetunia. Jag och min man är så nöjda över vigseln i Iskyrkan. Det var vår bästa och minnesvärd dag.
Hej tinapropp!
Vad kul att ni också gift er på denna helt magiska plats
Jag tittar in på Ishotellets hemsida varje dag nu, längtar efter att få se bilder på årets konstverk och årets Iskyrka...
Ha en härlig söndag, snöigt och fint här i Sthlm idag
Vi beställde brud och näbb bukett på Kiruna blomsterhandel. Kolla på Interfloras hemsida. Där någonstans så hittade jag deras mailadress. Jag mailade lite bilder på buketter som jag tycket var fina för att visa dem vad jag tänkt mig. Jag fick alltid svar direkt. De var hur bra som helst. Och buketten var den finaste jag sett. Jag är otroligt nöjd.
Hej!
Tänkte bara ge ett tips till iskyrkan. jag var på ett bröllop i iskyrkan och då hade de en som spelade trumpet och det var riktigt fint.
Angående blommor så är Ringblomman bra, telefon nummer finns på www.euroflorist.se.
Lycka till!