Bjuda vissa från en grupp man umgicks med för senast 3 år sen...?
Hur tänker ni kring de ni bjuder av vännerna? Vi ska ha ett rätt (i mina ögon) stort bröllop ca 80 pers - ville egentligen ha litet färre gäster, men jag får ångest av gästlistan....
Jag trodde jag hade bestämt mig för hur jag skulle göra, men så träffade jag en vän som jag inte haft kontakt med på ett tag. Vi pluggade ihop och umgicks då naturligt rätt mycket, även på fritid, men efter studietiden flyttade hon till en annan stad. Vi har därefter haft rätt begränsat med kontakt. Hon är rätt dålig på att höra av sig och jag tröttnade väl efter ett tag att försöka. Jag hade inte tänkt bjuda henne på brölloppet, men väl ett par andra vänner från samma "gäng" som umgicks under utbildningen.
När vi nu sågs är det precis som förr, som om ingen tid har gått emellan. Jag tror fortfarande att det kommer gå tillbaka till mycket sparsam kontakt, men när vi ses är det säkert "som vanligt". De andra vännerna från samma gäng (åtminstone en av dem) vet jag kommer tycka det är konstigt om jag inte bjuder denna person som bor på annan ort - men jag känner ju att vi nästan aldrig hörs eller ses....
Vad tänker ni???